گوشی اقساطی

گوشی اقساطی در بندرعباس

گوشی اقساطی از بخش خرید گوشی اقساطی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

ما امروزه شاهده رقابت کمپانی های مختلف در عرصه ساخت گوشی های هوشمند هستیم و هریک با اضافه کردن تجهیزاتی جدید به گوشی های خود درصدد این هستند تا خریداران بیشتری را جذب کنند در واقع همانطور که می دانید خریداران سرمایه های اصلی این کمپانی ها می باشند.

 به همین دلایل کمپانی ها تبلیغات گسترده ای را برای عرضه گوشی های خود در سراسر جهان انجام می دهند ، یکی از این کمپانی های نو ظهور کمپانی وان پلاس می باشد که موفقیت های خوبی را در عرصه ساخت گوشی های هوشمند بدست آورده است.

ما در اینجا قصد داریم یکی از پرچم دارهای این کمپانی یعنی وان پلاس 5 را به شما معرفی کنیم این گوشی با سیستم عامل Oxygen عرضه شده که بر پایه سیستم عامل اندروید 7.1 شناخته می شود.

در این گوشی  صفحه نمایش 5.5 اینچی با دقت 1080 در 1920 پیکسل هم روی آن قرار گرفته است و تراشه اسنپ دراگون 835 روی این گوشی قرار گرفته است که قدرت پردازش خوبی دارد همچنین این گوشی در دو مدل روانه بازار شده است ، یکی با حافظه رم 6 گیگا بایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت و دیگری با حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه شده است.

این گوشی به دوربین دوتایی مجهز می باشد دوربین اصلی از سنسور 16 مگا پیکسلی imx398 و دوربین Telephoto هم از سنسور 20 مگاپیکسلی imx350 برخوردار است دوربین جلوی آن نیز 16 مگاپیکسل می باشد.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع تسهیلات جهت خرید گوشی های قسطی می باشد درصورت هر گونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نماید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کالا

خرید اقساطی کالا
خرید اقساطی کالا در واقع عبارت است از فروش کلا در ازای مبلغی که معمولا به صورت اقساط و در فواصل کم و در مدت زمان معین پرداخت می شود...

شماره رند همراه اول

شماره رند همراه اول
همانطور که می دانید نام اپراتور تلفن همراه در گوشه راست بالای نمایشگر مشاهده می شود ، با قرار گیری سیم کارت در تلفن همراه پروفایل یا ...