شرکت غرفه سازی

اجاره تجهیزات

برای اجاره تجهیزات غرفه سازی به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                     

ساخت غرفه نمایشگاهی مهم ترین بخش از حضور شما در نمایشگاه ها می باشد ، غرفه در حقیقت نشان دادن محل کار شما می باشد و همچنین نشان دهنده برند و نوع فعالیت شما است ، مقدم تر از هر چیزی این مورد هست که غرفه شما باید در راستای نوع فعالیت و هدف شما ساخته شود. ساخت غرفه یکی از ارکان برنامه ریزی برای شرکت در نمایشگاه است و همچنین  نوع ساخت غرفه بسیار مهم می باشد.

معیارهای که در غرفه سازی باید به آن توجه کنید:

  • تطابق تناسب در چیدمان و ساخت غرفه با موضوع نمایشگاه 
  • گیرایی هر چه بیشتر از نظر بازدید کننده
  • حداکثر استفاده مناسب و جذب مشتری از فضای محدود نمایشگاه
  • هزینه ها با بودجه تطابق داده شود و پس از آن برنامه ریزی انجام شود. 
  • نوع و کیفیت  تجهیزات و وسایل تهیه شده در غرفه سازی

قطعا شرکت ها و شرکت کنندگان در نمایشگاه در همه جهان به دنبال غرفه سازی بسیار جذاب برای جذب مشتری می باشند که این امر می تواند بهترین انتخاب برای نشان دادن و عرضه محصولات آن ها باشد.

 آنچه که در غرفه سازی بسیار دیده می شود،  ترکیبی از معماری و  تبلیغات می باشد ، به عبارت دیگر شما با استفاده از نورپردازی و المان های مناسب می توانید در هدف های تجاری و تبلیغاتی خود ، به بهترین نتیجه ممکن برسید ،

 غرفه ها با توجه به نوع موضوع نمایشگاه و همچنین محل برگزاری آن ها می توانند متفاوت باشند، و بالطبع مراحل و مدت زمان ساخت و مواد سازنده آن ها نیز متفاوت خواهد بود.

غرفه اسپیس فریم:این غرفه ها که به صورت سازه می باشند به دو نوع بیرونی(outdoor) و درونی (door) تقسیم بندی می شوند ، این غرفه ها بطور معمول از آلیاژ فلزهای مختلف ساخته می شوند و از یک الگوریتم و الگوی طراحی پیروی می کنند ، ستون های فلزی و فضاهای بین آن ها  با عایق های چاپی یا بنرها تزئین می شود ، خاطر نشان می گردد. مهمترین مشخصه این نوع غرفه ها استحکام و مقاومت آن است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر به راحتی و به صورت آنلاین ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز و صندلی جشن

اجاره میز و صندلی جشن
اجاره انواع میز و صندلی برای مراسمات و جشن ها و میهمانی ها از کلاب رنتر

اجاره ویترین نمایشگاهی در تهران

اجاره ویترین نمایشگاهی در تهران
اجاره ویترین نمایشگاهی ثابت و متحرک در تهران