تلویزیون led کرایه ای

تلویزیون led کرایه ای

جهت مشاهده تلویزیون led کرایه ای به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                

به طور کلی تلویزیون های LED تقریبا همان LCD های سابق هستند . تفاوت هایی در این 2 نسل از نمایشگرها وجود دارد که بیان می شود. تلویزیون های ال سی دی به نور پشت پنل متکی هستند تا پنل کریستال مایع را روشن کنند ، ال سی دی از نور فلورسنت در پشت پنل استفاده می کند که به ccfl معروف می باشد. اما نسل جدید تلویزیون های lcd که اصطلاحا به آن ها led نیز می گویند ، برای ایجاد روشنایی به جای لامپ از ال ای دی های کوچک استفاده می کنند ، وقتی عبارت LED tv را مشاهده می کنید به این معنی است که  با یک تلویزیون LCD با نور پس زمینه LED یا LED Backlit مواجه شده اید.

بطور کلی LED TV ها به دو دسته FULL-LED و EDGE-LED تقسیم بند می شوند و هر دو دسته می توانند دارای قابلیت local Dimming باشند ، local Dimming باعث کنترل ال ای دی می شود تا روشنایی و تاریکی موضعی آن امکان پذیر باشد ، به عبارتی دیگر روشنایی مختلف صفحه بصورت جداگانه و مستقل کنترل می شوند.

مزایای تلویزیون LED نسبت به LCD

تلویزیون LED عمر مفید تری نسبت به فلورسنت دارد چون عمر لامپ های ال ای دی جوانتر از فلورسنت می باشد.

تلویزیون LED  زوایای دید بهتری از جهات مختلف دارد.

در تلویزیون LED کنتراست تصویر بهتری وجود دارد ، یعنی عمق تصاویر بیشتر است و تاریک ترین جای تصویر با روشن ترین جای تصویر زیاد می باشد  که این باعث می شود رنگ های سفید و مشکی  واقعی تر دیده شوند.

بخاطر وجود لامپ های LED کاربران می توانند کنترل بهتری در روشن کردن تصاویر داشته باشند. یعنی قسمتی از نمایشگر را روشن تر یا تاریک تر کنند.

کلاب رنتر سایت معتبر در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش خود را انجام دهید ، سپس کالای مورد نظر را درب منزل  تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

ابعاد تلویزیون شهری

ابعاد تلویزیون شهری
تلویزیون های شهری نمایشگرهای بزرگی هستند که در فضاهای بزرگ و جمعیت های زیاد کاربرد دارند.

اجاره سیستم صوتی حرفه ای خانگی

اجاره سیستم صوتی حرفه ای خانگی
اجاره سیستم صوتی حرفه ای خانگی برای مراسم مختلف شامل مراسم جشن عروسی ، نامزدی یا جشن عقد و یا مراسم های یادبود و مذهبی استفاده می شود.