اجاره اکو و باند اکتیو

اجاره باند 

جهت اجاره اکو و بانداکتیو به بخش صوتی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

امروزه سیستم های صوتی در خانه ها بسیار مرسوم شده است. سیستم صوتی می تواند به 2 صورت معمولی و حرفه ای باشد که ما در اینجا در مورد سیستم های حرفه ای مختصری صحبت می کنیم.

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که موسیقی در زندگی شما جایگاه ویژه ای دارد و به آن علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که این مقاله را بخوانید.

اولین نکته که در مورد این موضوع باید بیان کنیم این است که اگر میخواهید یک سیستم صوتی حرفه ای داشته باشید و از صدای با کیفیت آن نهایت لذت را ببرید هیچ موقع این سیستم ها را به صورت پکیج و یکجا نخرید به این دلیل که هر برندی در ساخت یک وسیله ، حرفه ای عمل کرده است پس بهترین کار این است که هر جزء از پکیج را از بهترین برند آن تهیه کنید و به قول معروف یک سیستم فوق حرفه ای برای خودتان سوا کنید. شما باید بدانید که چه سیستمی و برای چه متراژی می خواهید. یک سیستم به طور کلی از باند ، ساب ، آمپلی فایر تشکیل می شود.

اساسا، یک سیستم صوتی حرفه‌ای باید به آمپلی‌فایرهای پرقدرت ،اسپیکر ، تیوترهایی با قابلیت پخش صداهای ریز، مجهز باشد.

 آمپلی فایر ها یکی از اجزای اصلی سیستم حرفه ای می باشد آمپلی فایرها به2 نوع خانگی و استریو تقسیم بندی می شوند.  آمپلی فایرهای استریو تنها می توانند صدای 1:2 را پخش کنند به این معنی که به 2 باند مجهز است و صدا از جلو و پشت پخش می شود. اما آمپلی فایر خانگی پخش صدای 1:6 کاناله را دارا می باشند.

کلاب رنتر یک سایت مرجع اجاره کالا می باشد. شما می توانید جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین اگر قصد مشاوره برای انتخاب بهترین کالا را دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تلویزیون 4 کی

کرایه تلویزیون 4 کی
وضوح تصویر به تعداد پیکسل های موجود در تصویر گفته می شود هرچه تعداد این پیکسل ها در تصویر بیشتر باشد کیفیت تصاویر به مراتب بالاتر و حجم فایل ...

راهنمای اجاره ویدئوپروژکتور و پرده نمایش

راهنمای اجاره ویدئوپروژکتور و پرده نمایش
ویدئوپروژکتور و پرده نمایش یکی از اصلی ترین دستگاه ها در زمان ارائه هستند اما انتخاب یک دستگاه مناسب برای هر محیطی عاملی است که بسیار مهم است