اجاره تلویزیون و اجاره ال سی دی نمایشگاهی

اجاره تلویزیون ال سی دی

جهت اجاره تلویزیون و اجاره ال سی دی نمایشگاهی به بخش تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های LED  نام آشنایی می باشد که اولین تولید کننده این تلویزیون که سونی می باشد بر روی این محصول گذاشت و سپس شرکت های سامسونگ ، توشیبا ، ال جی و فیلیپس از این نام نیز استفاده کردند.

 در ابتدا باید به این نکته بسیار مهم اشاره کرد که بیشتر تلویزیون‌هایی که به عنوان LED  فروخته می شوند وجود خارجی ندارند ، این نمایشگر ها به جای فلورسنت که در LCD  ها بود از دیودهای نورانی یا همان ال ای دی استفاده می کند. در ادامه می خواهیم با تلویزیون های ال ای دی واقعی یا همان OLED  ها آشنا شویم.

در تکنولوژی دیودهای نورانی تصویر بسیار روشنتر و کنتراست بهتری را داراست و همچنین نقاط سیاه در آن عمیق ترند. این دستگاه ها ضخامت بسیار کمی را دارد و مصرف برق آن ها بسیار کاهش یافته است به طوریکه در مقایسه با تلویزیون های LCD  بالغ به 40 درصد انرژی کمتری استفاده می کند.

شاید اصطلاح OLED به گوش شما آشنا باشد . این تکنولوژی که نسل جدید تلویزیون های LCD و  LEDمی باشد با عبور دادن جریان الکتریسته از موادی که این رنگ ها را به وجود می آورد تولید می شود. بی شک هیچ تلویزیون دیگر نمی تواند به این صورت نور را به وجود آورد در این فناوری هر پیکسل به تنهایی و مستقل نور را ساطع می کند.

تلویزیون های OLED  نازک تر و سبکتر و مناسب تر بوده ، در OLED به دلیل اینکه نیازی به نور پس زمینه نیست، ضخامت پنل به شدت کاهش می‌یابد.

علاقه مندان به فیلم های سینمایی بدون شک عاشق این تلویزیون می شوند زیرا این نمایشگرها زمان پاسخ دهی سریع تری نسبت به بقیه نمایشگرها دارند و می تواند تا 1000 برابر سریع تر عمل کند و از این جهت تماشای فیلم ، فوتبال و انیمیشن با این تلویزیون بسیار جذاب و خاطره انگیز است.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. اگر قصد مشاهده و اجاره کالا را دارید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید و همچنین جهت مشاوره برای انتخاب بهترین کالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه تلویزیون شهری و ویدئو وال در تهران

کرایه تلویزیون شهری و ویدئو وال در تهران
امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می‌باشند ...

قیمت اجاره سیستم صوتی

قیمت اجاره سیستم صوتی
سیستم های صوتی یکی از اصلی ترین بخش هایی است که در بسیاری مراسم و همایشات و نمایشگاه ها استفاده می شود شما می توانید با سیستم های صوتی در هر محیط ...