کرایه تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی

تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی

جهت اجاره تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                

این روزها شاهد وارد شدن تکنولوژی های جدیدی از تلویزیون به بازار هستیم ، به شکلی که شرکت های مختلف تولید کننده در رقابت با یکدیگر سعی می کنند نوع جدیدی از تکنولوژی را روانه بازار کنند تا مشتریان بیشتری را به سمت خود بکشند.  تلویزیون های led به عنوان نسل جدید نمایشگرها در بازار طرفداران زیادی دارند.

تلویزیون های led برای نور پس زمینه از لامپ های led (دیود نوری) بهره می برند ، این تلویزیون ها از چهار جنبه نسبت به تلویزیون های نسل قبل خود برتری دارند ، که می توان به ویژیگی هایی مانند تولید تصویری شفاف تر و تیرگی عمیق تر ، باریکی در عرض نمایشگر ، مصرف انرژی کمتر و  طیف نور گسترده تر اشاره کرد.

lcd ها شامل دو لایه پلاریزه شیشه ای است که توسط بلورهای مایع موجود در یکی از لایه ها به همدیگر چسبیده شده اند ، زمانی که جریان الکتریکی از بین این بلورها حرکت می کند ، با هدف تولید تصاویر روی صفحه نمایش ، نور را از خود رد می کند و یا جلوی آن را می گیرد.

led ها به طور معمول دو شکل کلی از نور پس زمینه را استفاده می کند ، که نور حاشیه و کم کننده نور موضعی است ، نور حاشیه باعث ترکیب بسیار نازکی در اطراف حاشیه تصویر می شود ، در این نور پس زمینه مجموعه ای از دیودها در سمت لبه خارجی صفحه نمایش قرار می گیرند و  درزمانی که برق وجود داشته باشد نور در کل صفحه پخش می شود.

در بخش کم کننده نور پس زمینه ، مجموعه ای از نورهای ال ای دی در پشت صفحه موجود می باشند که می توانند در جهت بهبود کیفیت تصویر ،  نور پس زمینه را در نواحی تاریک کم کند ومتقابلا در نواحی روشن نور را زیاد کند.

کلاب رنتر پیشگام در اجاره تجهیزات و کالاهای با کیفیت می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر سفارش خود را ثبت کنید و سپس آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال

اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال
اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا دریافت نمایید و از بهترین های روز دنیا در تبلیغات خود برای هر چه بهتر ...

اجاره نمایشگر led

اجاره نمایشگر led
تلویزیون های ال ای دی صفحه مسطح مانند یک قاب بزرگ و زیبا عمل می کنند و تاثیری که بر ذهن مخاطب ...