اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی

هیتاچی برند شناخته شده ای در بازار ویدئو پروژکتور است و محصولات تولید شده این کمپانی در رده با کیفیت ترین محصولات دسته بندی می شوند. اگر برای اجاره ویدئو پروژکتور به دنبال محصولی با کیفیت هستید هیتاچی بهترین انتخاب ها را پیش روی شما قرار می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی انواع ویدئو پروژکتور هیتاچی بپردازیم و بهترین نمونه ها را معرفی نماییم.

مزایای اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی  

کمپانی هیتاچی محصولات خود را با شعار کیفیت تولید کرده است و در ساخت ویدئو پروژکتور از سخت افزار قدرتمندی استفاده کرده است. طراحی این محصولات با توجه به نوع کاربری و متناسب با محیط مورد استفاده انجام شده است. از مزایای اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی می توان به کیفیت بالای محصولات و همچنین بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز اشاره کرد. .ویدئو پروژکتور های هیتاچی وضوح تصویر بسیار بالایی دارند. کنتراست تصویری بالا جزئیات تصویر را به خوبی نمایش می دهد و استفاده از سخت افزار قدرتمند، پردازش تصویر را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

 اجاره ویدئو پروژکتور - کلاب رنتر

انواع ویدئو پروژکتور هیتاچی

ویدئو پروژکتور هیتاچی با توجه به نوع کاربری در چندین مدل مختلف تولید شده است. به طور کلی در اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی شما با سه گزینه روبرو هستید. 

  • اجاره ویدئو پروژکتور قابل حمل
  • اجاره ویدئو پروژکتور مالتی مدیا
  • اجاره ویدئو پروژکتور کنفرانسی 

ویدئو پروژکتور های قابل حمل اندازه نسبتا کوچکی دارند و به دلیل وزن پایین برای جا به جایی مناسب است. این ویدئو پروژکتور برای محیط های کوچک مناسب است. فاصله ویدئو پروژکتور تا پرده نمایش نباید بیشتر از 3 متر باشد و اندازه تصویر خروجی هم در بیشترین حالت 2 برابر تصویر اصلی است. 

اجاره ویدئو پروژکتور مالتی مدیا برای کلاس های آموزشی مناسب است. این ویدئو پروژکتور می تواند تصویری تا 3 برابر اندازه اصلی را نمایش دهد و همچنین برد تصویر خوبی دارد و به همین جهت برای کلاس درس گزینه مناسبی است. 

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

اجاره ویدئو پروژکتور کنفرانسی هم برای سالن های کنفرانس و سمینار مناسب است. این ویدئو پروژکتور از لامپ تصویر قدرتمندی بهره می گیرد که تصاویری با کیفیت بسیار بالا و مناسبی را به نمایش می گذارد. این ویدئو پروژکتور وزن بالایی دارد و نصب آن دشوار است و به همین جهت برای جا به جایی اصلا مناسب نیست.  

اجاره ویدئو پروژکتور مالتی مدیا هیتاچی - کلاب رنتر

شرایط اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی

کلاب رنتر در جهت کسب رضایت مشتریان عزیز اقدام به تهیه چندین دستگاه ویدئو پروژکتور هیتاچی کرده است. شما می توانید با کمترین هزینه درخواست اجاره ویدئو پروژکتور هیتاچی را در کلاب رنتر ثبت نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید. برای اجاره ویدئو پروژکتور نیازی به صرف هزینه بالا نیاز نیست. با دریافت ویدئو پروژکتور کارت شناسایی شما به عنوان ضمانت نزد همکاران واحد ارسال کلاب رنتر می ماند و با پایان مدت اجاره شما کارت شناسایی خود را دریافت می کنید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

تجهیزات نمایشگاهی تهران

تجهیزات نمایشگاهی تهران
همانطور که می دانید سالانه نمایشگاه های بسیاری در تهران برگزار می شود که در اکثر این نمایشگاه ها شرکت کنندگان به عرضه دستاورد های ...

اجاره تجهیزات نمایشگاه آگروفود

اجاره تجهیزات نمایشگاه آگروفود
نمایشگاه صنایع کشاوزی و اگروفود ایران هرسال در تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه آگروفود متشکل از شرکت های فعال در صنایع غذایی و صنایع کشاورزی است.