تقویم نمایشگاهی شیراز

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی شیراز از کلاب رنتر روی لینک کلیک نمایید

نمایشگاه های شهر شیراز 

شیراز یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای ایران است. شهر شیراز یکی از کلان شهرهای کشور محسوب می شود. شیراز از شهرهای توریستی ایران است که هرساله تعداد زیادی توریست را از سرتاسر جهان به خود جذب می کنند.

همه ی این عوامل باعث شده است، نمایشگاه های بسیاری داخلی و یا خارجی و بین المللی در این شهر برگزار شود. به علت حضور توریست در این منطقه نمایشگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار است و برای آماده سازی از تجهیزات بسیار باکیفیت و خوبی استفاده می شود.

اجاره تجهیزات نمایشگاه شیراز

بسیاری از نمایشگاه ها شاهد حضور توریست ها و حتی سهامداران و مدیران شرکت های خارجی هستند. به همین خاطر همه ی سازمان ها، شرکت ها و مجموعه هایی که می خواهند در نمایشگاه های شهر شیراز شرکت کنند. برای آماده سازی نمایشگاه و غرفه از تجهیزات خوب و کامل استفاده کنند که تهیه آن ها هزینه های بسیاری زیادی را به همراه دارد.

تقویم نمایشگاه 98 شیراز

نمایشگاه های مخلتفی تا به امروز در شهر شیراز برگزار شده است که از جمله آن ها می توان به نمایشگاه تشریفات، سفره عقد و گل آرایی در تاریخ بیستم خرداد، نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا در تاریخ 28 خرداد، نمایشگاه کودک و نوجوان در تاریخ بیست و هشت خرداد، نمایشگاه مادر و نوزاد در تاریخ بیست و هشت خرداد، نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در تاریخ یازدهم تیر، نمایشگاه بین المللی خودرو در تاریخ 25 تیر، نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در تاریخ 8 مرداد و نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر در تاریخ 16 مرداد اشاره کرد.

سالن نمایشگاه بین المللی شیراز

با این حال در ادامه امسال نیز نمایشگاه های دیگری برگزار خواهد شد که شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی در این نمایشگاه ها شرکت کنید که از جمله این نمایشگاه ها که در شهریور ماه برگزار می شوند می توان به مواردی مانند نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در تاریخ 6 شهریور، نمایشگاه بین المللی تخصصی برق در تاریخ 26 شهریور، جشنواره روشنایی و نورپردازی ، چراغهای تزئینی در تاریخ 26 شهریور و نمایشگاه خدمات شهری ، حمل و نقل شهری و ماشین آلات وابسته ( شهر زیبا ) در تاریخ بیست و شش شهریور اشاره کرد که توصیه ما این است که با مراجعه به وب سایت کلاب رنتر اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مرتبط با این نمایشگاه ها کرده و در آن ها شرکت کنید.

تقویم نمایشگاهی شیراز در نیمه دوم سال

در نیمه دوم سال نیز نمایشگاه های متعددی برگزار خواهد شد که شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در این نمایشگاه ها نیز شرکت کنید. از جمله این نمایشگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ، بیمارستانی و صنایع دارویی در تاریخ 3 مهر
  • نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در تاریخ سه مهر
  • نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و صوتی تصویری در تاریخ شانزده مهر
  • نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، یراق آلات و مواد اولیه چوب در تاریخ 7 آبان
  • نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش در تاریخ 21 آبان
  • نمایشگاه رسانه های دیجیتال در تاریخ 2 آذر
  • نمایشگاه گل و گیاه، نهال و تجهیزات گلخانه ای در تاریخ 8 بهمن

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شیرازنمایشگاه های شیراز

قیمت بالای تجهیزات نمایشگاهی باعث می شود خیلی از مجموعه ها که قصد شرکت در نمایشگاه ها را داشته اند به علت بودجه کم توان شرکت را نداشته باشند و از این موقعیت خوب محروم بمانند.

مجموعه ها و سایت های بسیاری بوجود آمده اند که اجاره تجهیزات نمایشگاهی و سایر کالاها را انجام می دهند. خیلی از آن ها در اجاره دسته ای از محصولات تخصص دارند. برای مثال فقط در زمینه اجاره تجهیزات صوتی، اجاره تجهیزات تصویری و یا اجاره لوازم پذیرایی به طور اختصاصی کار می کنند و محصولات خود در زمینه موردنظر را اجاره می دهند.

سایت کلاب رنتر یکی از بزرگ ترین سایت های اجاره کالا است. از مزیت های کلاب رنتر نسبت به رقبا می توان به جامع بودن آن اشاره کرد. این سایت همه ی تجهیزات نمایشگاهی و حتی دیگر تجهیزات مثل وسایل بازی و سرگرمی و تجهیزات مراسم را در مجموعه دارد.

اجاره هرگونه تجهیزاتی از سایت کلاب رنتر بسیار راحت است. زیرا تمام محصولات را دارد و این موضوع باعث صرفه جویی در زمان برای مشتری می شود. سازمان ها و شرکت هایی که می خواهند در نمایشگاه شیراز حضور پیدا کنند، می توانند با کمترین هزینه بهترین محصولات را اجاره نمایند.

کسب اطلاعات در مورد هر محصول نیز در همان سایت کلاب رنتر انجام می شود. زیرا هر محصول شامل مشخصات فنی و توضیحات است که در انتخاب شما بسیار موثر است. .

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی–اجاره تلویزیون شهری

اجاره تجهیزات نمایشگاهی–اجاره تلویزیون شهری
اجاره تجهیزات نمایشگاهی روشی است شما می توانید تجهیزات خود را در صورتی که به آن نیاز دارید تامین نمایید و متحمل هزینه های سنگین خرید نشوید شما با ...

اجاره چای ساز صنعتی

اجاره چای ساز صنعتی
چای ساز صنعتی یکی از تجهیزات مورد نیاز شما