فرق رول آپ و پاپ آپ چیست؟

برای اجاره رول آپ از کلاب رنتر از بخش تجهیزات نمایشگاهی به صفحه اجاره رول آپ مراجعه کنید.

اگر علاقه مند به برگزاری غرفه‌ های نمایشگاهی و شرکت در فضا های فروشگاهی باشید، حتماً با رول آپ و پاپ آپ آشنایی دارید. اجاره رول آپ و پاپ آپ یکی از مهمترین کارهایی است که تمامی غرفه‌ داران باید انجام دهند. به دلیل تعداد بالای غرفه ها در نمایشگاه، معمولا دیده شدن در این فضا ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. اگر شما هم به دنبال دیده شدن و حضور پر رنگ در نمایشگاه ها هستید، می توانید با اجاره پاپ آپ و رول آپ خود را در میان دیگر رقبا بهتر و بیشتر نشان دهید. همینطور با استفاده از این ابزارها می توانید کیفیت غرفه سازی خود را بالاتر از حد نرمال ببرید.

غرفه سازی؛ امری حیاتی برای شروعی موفق

نمی توان غرفه های نمایشگاهی را بدون تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب اداره کرد. معمولاً برای آن که ارتباط خوبی با مشتریان بالقوه و بالفعل خود برقرار کنید، نیاز است تا هر چه پر رنگ تر خود را نشان دهید. هر چقدر که بتوانید در تبلیغات و بازاریابی بهتر عمل کنید، آنگاه فروش و طبیعتاً سود بهتری را نیز خواهید داشت.

ابتدا برای آن که شناخت بهتری نسبت به رول آپ و پاپ آپ و غرفه سازی نمایشگاهی و به طور کلی اجاره تجهیزات نمایشگاهی داشته باشید، شما را با این وسایل پر کاربرد آشنا می‌ کنیم.

رول آپ چیست؟

رول آپ یک استند قابل حمل و قابل نصب در مکان های مختلف است. شکل ظاهری رول آپ به مانند دو استوانه کنار هم چسبیده است که اگر آن را باز کنیم، از بین آن می توانید کاغذی چاپی و یا بنر پلاستیکی را مشاهده کنید. بر روی این بنر و کاغذ می توان هر گونه تبلیغات و معرفی نامه برای شرکت و کسب و کار خود چاپ کنیم. به دلیل وزن کم و هزینه تهیه نه چندان بالا، خیلی از کسب و کارها و شرکت ها به دنبال اجاره رول آپ برای تبلیغات درون غرفه ای و برون غرفه ای خود هستند.

اجاره رول آپ - کلاب رنتر

پاپ آپ چیست؟

پاپ آپ هم یکی از انواع استندهای تبلیغاتی و نمایشگاهی به شمار می رود. مهمترین ویژگی پاپ آپ ها، سایز بزرگ تر آن ها و اشکال گوناگون آن ها می باشد. پاپ آپ وزن کمی داشته و به راحتی قابل حمل است. شما میتوانید با تهیه یک پاپ آپ، روی آن هر گونه تبلیغاتی را که می خواهید چاپ و نصب کنید. فقط کافیست سایز پاپ آپ مورد نظر خود را از فروشنده دریافت کرده و به همان نسبت اقدام به تولید و طراحی تبلیغات کنید. اندازه بزرگتر پاپ آپ باعث می شود که از فواصل دور نیز قابل مشاهده باشد و عمدتا در تبلیغات بیرون از فضای غرفه ها کاربرد دارد. اجاره پاپ آپ برای غرفه داران نمایشگاهی یکی از اصلی ترین وظایف است، زیرا می توانند در میان بازار فروش محصولات سهم بهتری پیدا کنند.اجاره پاپ آپ - کلاب رنتر

 تفاوت میان پاپ آپ و رول آپ

تفاوت اصلی در میان این دو وسیله اندازه و شکل ظاهری آن ها است. پاپ آپ عمدتاً بزرگتر، دارای شکل ظاهری منحصر به فرد و گاهی هنری است. این قابلیت این امکان را می دهد که تبلیغات شما با ظاهری متفاوت نسبت به دیگر تبلیغات مشاهده شود. با توجه به اینکه هر دوی این وسیله ها سبک و قابل حمل هستند، خیلی نمی توان آن ها را از نظر کارایی حمل و نقل بررسی کرد اما به هر حال رول آپ ها به دلیل جمع شدن و کم شدن حجم آن ها توانایی حمل و نقل بالاتری دارند.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی؛ راهی برای بهتر دیده شدن

اگر به دنبال اجاره پاپ آپ و رول آپ برای تجهیزات غرفه سازی خود هستید، می‌ توانید این دو وسیله را از کلاب رنتر تهیه کنید. یکی از دسته بندی های بسیار جامع و کامل ما اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. ما با شناسایی نیاز شما در اجاره رول آپ و پاپ آپ این امکان را فراهم آورده ایم که بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری این دو محصول را تهیه کنید. برای آن که بتوانید درخواست خود را ثبت کنید، باید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را برای مدت زمان مورد نظر درخواست دهید. تنها با یک مدرک ساده هم این کار امکان پذیر است. یقین کنید اجاره تجهیزات نمایشگاهی می تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه های شما در غرفه سازی باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه لوازم برای نمایشگاه

کرایه لوازم برای نمایشگاه
معمولاً نمایشگاه ها به دلیل فضای رقابتی موجود در آن بسیار مجلل برگزار می شوند. شرکت های مختلف سعی دارند بهترین ارائه را از برند و محصولات خود ...

کرایه لوازم نمایشگاهی در تبریز

کرایه لوازم نمایشگاهی در تبریز
شما باید قبل از شرکت در نمایشگاه ارزیابی کنید که ببینید آیا این نمایشگاه ارزش شرکت کردن و وقت گذاشتن را برای کسب و کار شما دارا می باشد...