شرایط اجاره باند صوتی برای مراسم

همه ما می دانیم که صدا، عضو جدا نشدنی از مراسمات و همایش ها است. نمی توان یک مراسم را بدون استفاده از سیستم صوتی مناسب تجهیزات با کیفیت خوب تصور کرد. هر چقدر که بخواهیم یک مراسم را بهتر و باشکوه تر برگزار کنیم، لازم است که از تجهیزات و ابزار آلات متناسب با سطح مراسم و با کیفیت استفاده کنیم. اگر برای شما هم این دغدغه وجود دارد، میتوانید با اجاره باند و دیگر تجهیزات صوتی از کلاب رنتر کار خود را به بهترین نحو انجام دهید.

اجاره سیستم صوتی

سیستم صوتی در همه مکان ها و تمامی انواع مختلف مراسمات کاربرد دارد. چه مراسم ترحیم داشته باشید و چه مراسم ‌جشن، شما به داشتن سیستم صوتی نیازمند هستید. مهم نیست مراسم تان رسمی و سازمانی است یا آن که غرفه ای نمایشگاهی دارید، برای آنکه بتوانید با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید نیاز دارید تا سیستم‌ صوتی مناسبی را تهیه کنید.

تجهیزات و  وسایل سیستم صوتی به انواع مختلفی تقسیم می شود. میکروفون ها (بی سیم و با سیم)، باند و بلندگو، پایه نگهدارنده میکروفون، میکسر صدا، آمپلی فایر و خیلی دستگاه های دیگر، همگی سیستم صوتی مجالس را تشکیل می دهند. از سالن های مراسم و غرفه های نمایشگاهی گرفته تا اتاق های کوچک و پذیرایی خانه ها، شما برای داشتن مهمانی و مراسم آبرومندانه، نیاز به اجاره باند مناسب با فضای خود را دارید. اجاره سیستم صوتی چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد زیرا کیفیت مراسم شما به آن بستگی دارد.

اجاره باند

یکی از وسایل مهم در سیستم صوتی، باند و بلندگو است. اجاره باند و بلندگو از طریق سایت کلاب رنتر امکان‌پذیر است و شما می توانید انواع برند ها و مدل های باند را در این سایت مشاهده کنید. بلندگوها را می توان از نظر حمل و نقل به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم کرد. بلندگوهای ثابت نیاز دارند تا برای پخش بهتر صدا، بر روی پایه و یا یک میز قرار گیرند اما بلندگو های متحرک را می توان با استفاده از یک دسته جا به جا کرد. وزن بلندگوهای قابل حمل خیلی کم بوده و این امکان را دارد که حتی به شکل روی دوش استفاده شوند.

قدرت باند ها بر اساس مقیاس دسی بل است اما عمدتاً با سایز آن ها شناخته می شوند. برای مثال در فضاهای کوچک و اتاق ‌های نه چندان بزرگ، باید از بلندگوهای بی سیم و با سیم حداکثر ۵ یا ۶ اینچی استفاده کرد. هر مقدار که فضای شما بزرگ تر شود، به همان نسبت می توانید سایز باند خود را هم افزایش دهید. اجاره باند در سایزهای ۸ اینچ، ۱۲ اینچ و ۱۵ اینچ نیز، از طریق سایت کلاب رنتر امکان‌پذیر است. باند های بزرگ را معمولا برای سالن های نمایشگاهی و یا تالارهای پذیرایی استفاده می ‌کنند که قدرت صدای بیشتر آنها امکان برقراری ارتباط راحت تر را به برگزار کنندگان می دهد.

اجاره باند و بلندگو مناسب می تواند کیفیت مراسم شما را تا حد امکان بالا ببرد. در عین حال شما لازم نیست برای چند ساعت و یا چند روز مراسم حتما این وسایل را خریداری کنید. قیمت این وسایل به دلیل نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت ها، گران تر از قبل شده است و توان خرید این وسایل برای همه وجود ندارد؛ و البته از نظر به صرفه بودن هم این کار امکان پذیر نیست و به همین دلیل خیلی ها به سمت اجاره باند به جای خرید آن می رود.

اجاره باند، با کدام برند و کدام مدل؟

گفتن از مدل و برند کمی مشکل است. درست است که اجاره باند و سیستم صوتی، خرجی کمتر از خرید این وسایل را در پی خواهد داشت اما واقعیت این است که هر سیستم صوتی به کار شما نمی آید. مشخصا برای مراسمات ساده و پیش پا افتاده نیاز نیست که حرفه ای ترین وسایل و تجهیزات را فراهم آورید. عکس این قضیه هم صادق است. مراسمات رسمی و حرفه ای نیز نیازمند بهترین تجهیزات و امکانات هستند که میتوانید از صفحه اجاره تجهیزات مراسم ملاحضه فرمایید. برای آن که بتوانید انتخاب درست تری را داشته باشید می توانید با متخصصان بخش پشتیبانی کلاب رنتر در تماس بوده و از آن ها کمک بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره وسایل تولد

اجاره وسایل تولد
تولد یکی از رویداد های مهم در زندگی هر شخصی می باشد . معمولا در روز تولد شما به فکر برگزاری یک مراسم تولد می باشید .

اجاره دوربین سونی

اجاره دوربین سونی
اجاره انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری سونی با قیمت مناسب در کلاب رنتر