کرایه لوازم صوتی و تصویری

اجاره لوازم صوتی و تصویری در تهران

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره لوازم صوتی و تصویری مراجعه کنید.

نگاهی به فناوری های جدید در لوازم دیجیتال

در این پست به فناوری های بکار رفته در دنیای محصولات دیجیتال می پردازیم

لوازم صوتی تصویری و دیجیتال با گذشت زمان قابلیت های جدیدی را در خود می بینند.

یکی از این قابلیت های جدید در این تجهیزات که زمانی مختص به مکان هایی مانند سازمان های امنیتی بود ، فناوری تشخیص چهره است که امروزه از همین فناوری در بسیاری از گوشی ها استفاده می شود.

قابلیتی که باعث می شود به راحتی و بدون نیاز به تعیین رمز عبور و یا با خاطر سپردن آن به بخش کاربری گوشی وارد شده و نگران مشاهده شدن اطلاعات توسط اشخاصی دیگر نباشیم.

هرچند این تکنولوژی تا حد زیادی جذاب و کارآمد است اما نکاتی در مورد آن وجود دارد که می تواند به عنوان نقطه ضعف این تکنولوژی محسوب شود.

این تکنولوژی گاهی در تشخیص چهره اشخاص سیاه پوست درست عمل نمی کند. این مساله شاید به نوعی به بحث تبعیض نژادی بازگردد اما به هرحال عملکرد تشخیص چهره و دقت آن در افراد سیاه پوست 15 درصد کمتر است.

هرچند شرکت آیفون در مراسم رونمایی از آیفون 10 گفت که فناوری تشخیص چهره این گوشی را نمی توان فریب داد... اما بعضی از افراد و ارگان ها در کشور های مختلف توانسته اند این سیستم را فریب دهند.

بعنوان مثال در یک چهره گریم شده و یا به همراه کلاه و عینک آفتابی این سیستم می تواند خطاپذیر باشد...

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه نمایشگر شهری

کرایه نمایشگر شهری
چهره شهرها نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است اگر به خیابان ها و بزرگراه ها نگاه کنید خواهید دید که از ابزار تبلیغاتی مختلفی در ...

راهنمای اجاره ویدئوپروژکتور و پرده نمایش

راهنمای اجاره ویدئوپروژکتور و پرده نمایش
ویدئوپروژکتور و پرده نمایش یکی از اصلی ترین دستگاه ها در زمان ارائه هستند اما انتخاب یک دستگاه مناسب برای هر محیطی عاملی است که بسیار مهم است