اجاره کنسول بازی ps4 در تهران

اجاره کنسول بازی PS4 Pro و PS4 Slim

برای اجاره کنسول بازی ps4 در تهران می توانید با مراجعه به قسمت بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر از محصولات با کیفیت و ارزان قیمت نهایت استفاده را ببرید.

اواخر سال 2013 میلادی بود که کمپانی سونی اقدام به انتشار کنسول جدید ps4 کرد. در اوایل کار استقبال خوبی از این کنسول بازی شد ولی با گذشت زمان و عدم توانایی کنسول ps4 در اجرا کردن بازی ها با کیفیت 4K شرکت سونی در سال 2016 تصمیم به انتشار دو نسخه ارتقاء یافته از این کنسول بازی را گرفت, نسخه PS4 Slim و نسخه PS4 Pro.

نسخه slim این کنسول بدون تغییر در سخت افزار و فقط با کمتر شدن وزن و کاهش اندازه به بازار عرضه شد که توانست به انتقادات صورت گرفته در مورد وزن و اندازه این کنسول پاسخ دهد. کنسول ps4 slim در مقایسه با نسخه اصلی 30 درصد کوچکتر و 16 درصد سبک تر است همچنین ۲۸ درصد انرژی کمتری مصرف می کند که می تواند تاثیر بسیار زیادی در هزینه و مصرف انرژی داشته باشد.

از سوی دیگر نسخه pro این کنسول با تغییرات سخت افزاری مواجه بود که از این تغییرات می توان به افزایش قدرت کارت گرافیک و افزایش (کلاک ریت) پردازنده مرکزی این کنسول اشاره کرد. این تغییرات در سخت افزار به دلیل نا کارآمدی کنسول ps4 و ps4 slim در اجرای بازی ها با کیفیت 4K صورت گرفت تا بتواند نیاز مخاطبان این سری از محصولات سونی را بر طرف کند.

تمامی سری های این کنسول به همراه دسته بازی سری جدید (Dual Shock 4) عرضه می شوند و از لوازم های جانبی نظیر Playstation Move , Camera PS4 , PlayStation VR و ست فرمان پشتیبانی می کنند.

بازی های منتشر شده برای ps4 بر روی هر سه نسخه قابلیت اجرا را دارا هستند و تنها تفاوت در نسخه ps4 pro دیده می شود که آن هم به دلیل سیستم سخت افزاری قوی تر نسبت به دو سری دیگر است.

این کنسول با نقد های مثبت بسیاری از طرف مخاطبان و اشخاص صاحب نظر رو برو شد به طوری که تا پایان سال 2017 میلادی 74 میلیون نسخه از این کنسول بازی در سرتاسر جهان فروخته شد.

قیمت خرید این کنسول می تواند کمی بیشتر از آنچه شما فکر می کنید باشد و این هم به دلیل کیفیت بالای این کنسول است ولی شما می توانید با صرفه هزینه بسیار کمی کنسول ps4 و بازی های آن را از سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا اجاره نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بازی های ps4 در کرج

اجاره بازی های ps4 در کرج
کنسول ps4 را می توان به عنوان برترین کنسول بازی حال حاضر نام برد. شرکت سونی پس عرضه موفق پلی استیشن 3 انتظار مخاطبان را بسیار بالا برده بود ....

قیمت پلی استیشن 4 معمولی

قیمت پلی استیشن 4 معمولی
پلی استیشن 4 یکی از کنسول های بازی میباشد و جزو بروزترین کنسول های دنیا برای بازی می باشد .