اجاره ویدئو پروژکتور مدارس

ویدئو پروژکتور هایی که برای کلاس های درس و یا سمینار های آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد باید استاندارد های خاصی داشته باشد. اجاره این نوع ویدئو پروژکتور در بین مدارس، مراکز آموزشی و .. بسیار محبوب است. اجاره ویدئو پروژکتور های مدارس از روزی 100 هزار تومان تا 400 هزار تومان هزینه به همراه دارد و بسته به ابعاد سالن، نور محیط و جمعیت حاضرین باید ویدئو پروژکتور مناسب را انتخاب نمایید. 

مشاهده لیست قیمت اجاره ویدئو پروژکتور

انواع ویدئو پروژکتور اجاره ای

ویدئو پروژکتور وسیله ای است که با استفاده از علم نور و رنگ تصاویر را در صفحه بزرگی به نمایش در می‌آورد. این وسیله از دهه 90 میلادی در مراکز علمی و تحقیقاتی برای برگزاری نشست های مهم استفاده می‌شد. در اوایل قرن 21 پای این دستگاه به کلاس های دانشگاهی هم رسید و از آن پس برای نمایش فیلم و تصاویر از ویدئو پروژکتور استفاده می‌شد. نخستین مدل های ویدئو پروژکتور فیلم های مخصوصی نیاز داشت اما با پیشرفت تکنولوژی ویدئو پروژکتور هایی به بازار آمدند که به لپ تاپ متصل می‌شدند و با استفاده از کابل VGA تصاویر را نمایش می‌دانند. پیشرفت بعدی ویدئو پروژکتور ها را به کابل HDMI مجهز کرد و کیفیت تصاویر را به صورت چشم گیری بهبود بخشید.

پس از آن انواع مختلفی از ویدئو پروژکتور ها به بازار عرضه شدند که هر کدام برای محیط مشخصی مناسب بودند. از ویدئو پروژکتور های بزرگ سینمایی گرفته تا ویدئو پروژکتور های جیبی و کوچک همه را می‌توان در بازار پیدا کرد. در ادامه با هم به بررسی انواع مختلف ویدئو پروژکتور های موجود در بازار و موارد استفاده آن ها می‌پردازیم.

ویدئو پروژکتور های خانگی

ویدئو پروژکتور های خانگی برای محیط هایی با مساحت حداکثر 70 متر ساخته شده اند که فاصله کانونی دستگاه تا پرده نمایش کوتاه است. از این ویدئو پروژکتور ها برای تماشای فیلم و مسابقات ورزشی می‌توان استفاده کرد. ویدئو پروژکتور های خانگی علاوه بر منازل مسکونی در کافی شاپ ها و فروشگاه های کوچک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی های جذاب این ویدئو پروژکتور ها پشتیبانی از تکنولوژی پردازش تصاویر سه بعدی است. 

ویدئو پروژکتور های سینمایی

این نوع از ویدئو پروژکتور یکی از شناخته شده ترین ویدئو پروژکتور های موجود است و همه ما با آن برخورد داشته ایم. این ویدئو پروژکتور ها باید بتوانند تصاویر را روی پرده بزرگی نمایش دهند. فاصله دستگاه تا پرده کوتاه است و این ویدئو پروژکتور باید کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. عمده ترین کاربرد ویدئو پروژکتور های سینمایی استفاده در پرده سینما است اما در سالن های کنفرانس و آمفی تئاتر هم از این ویدئو پروژکتور استفاده می‌شود. 

ویدئو پروژکتور ال ای دی

این ویدئو پروژکتور تصاویر را روی نمایشگر ال ای دی یا ال سی دی نمایش می‌دهد و به همین جهت باید ویژگی های خاصی داشته باشد. از آن جایی که ویدئو پروژکتور ها نور را به صورت متمرکز پخش می‌کنند این نور روی صفحه ال ای دی منعکس می‌شود و مناسب نیست. به همین جهت ویدئو پروژکتور های ال ای دی با تکنولوژی های خاصی نور را پخش می‌کنند تا کیفیت تصویر بهتر باشد. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

ویدئو پروژکتور پرتابل

ویدئو پروژکتور های پرتابل ویدئو پروژکتور های کوچکی هستند که قابلیت جا به جایی دارند و نصب آن ها به سادگی انجام می‌شود

سایر بلاگ های مرتبط

تقویم نمایشگاهی تهران

تقویم نمایشگاهی تهران
شرکت ها برای توسعه کسب و کار و افزایش سهم بازار راه های مختلفی را پیش روی خود دارند. یکی از این استراتژی ها شرکت در نمایشگاه های بین المللی است.

اجاره باند برای نامزدی

اجاره باند برای نامزدی
اجاره انواع باند صوتی برای مراسم نامزدی و عروسی