شرایط اجاره تلویزیون نمایشگاهی

برای اجاره تلویزیون های نمایشگاهی به بخش اجاره تلویزیون شهری مراجعه نمایید. 

آشنایی با اجاره تلویزیون نمایشگاهی

تلویزیون هایی که در نمایشگاه ها مشاهده می‌فرمایید همگی به صورت دوره های چهار روزه نمایشگاهی از مراکز اجاره کالا اجاره شده اند. تلویزیون های نمایشگاهی معمولا در غرفه های شرکت های رسانه ای و یا شرکت های ارائه دهنده خدمات الکترونیک دیده می‌شود. تلویزیون های نمایشگاهی عموما LED و یا LCD های بزرگی هستند که کیفیت تصویر بالایی دارند و همچنین از سیستم صوتی قابل قبولی برخوردار اند. البته در کنار اجاره تلویزیون نمایشگاهی از باند های صوتی هم برای تقویت صدا استفاده می‌شود. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

تلویزیون های نمایشگاهی عموما برای نمایش کلیپ های معرفی شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و همچنین از این تلویزیون برای برگزاری مسابقات جذاب در نمایشگاه ها استفاده می‌شود. شاید واژه مسابقه در نمایشگاه کمی شما را سردرگم نماید و برای شما شناخته شده نباشد. چند سالی است که برگزاری مسابقه برای جذب بازدیدکننده بیشتر در بین غرفه های نمایشگاهی رواج پیدا کرده است. بازی ها از پلی استیشن و فوتبال گرفته تا بازی های گرافیکی و حتی گردونه های شانس. البته بازی هایی با تعامل کمتر همچون بازی های حافظه و معمایی که با حضور مجری اجرا می‌شود و همچنین بازی هایی که با تعاملات بیشتر همچون کینکت و سنسور های حرکتی انجام می‌شود هم در بین بازی های نمایشگاهی به چشم می‌خورد. 

اجاره تلویزیون نمایشگاهی - کلاب رنتر

انواع تلویزیون نمایشگاهی

در اجاره تلویزیون نمایشگاهی با تنوع بالایی از محصولات روبرو هستید که انتخاب را کمی دشوار می‌کند. تلویزیون های نمایشگاهی عموما صفحه نمایش بزرگی دارند که از فاصله های دور هم قابل تشخیص است. در غرفه های نمایشگاهی تلویزیون هایی با برند های مختلف به چشم می‌خورد و این نشان دهنده بازار رقابتی صنعت اجاره تلویزیون نمایشگاهی است. از نظر صفحه نمایش هم تلویزیون های نمایشگاهی از بین تلویزیون های LED و LCD انتخاب می‌شوند و معمولا اجاره تلویزیون نمایشگاهی همراه با اجاره پایه تلویزیون انجام می‌شود.

 راهنمای اجاره تلویزیون نمایشگاهی

پیش از اجاره تلویزیون نمایشگاهی بد نیست به چند نکته توجه داشته باشید. نکته اول این است که ابعاد تلویزیون نمایشگاهی باید با توجه به غرفه و همچنین موقعیت قرارگیری تلویزیون در غرفه انتخاب شود. اگر غرفه شما، غرفه نسبتا بزرگی است که در نبش سالن واقع شده است می‌توانید از تلویزیون ها نمایشگاهی بزرگتر از 49 اینچ استفاده نمایید. تلویزیون های نمایشگاهی قدرت صدای بالایی ندارند و برای اینکه بتوانند در هیاهو سالن های نمایشگاه شنیده شوند باید از باند های صوتی برای تقویت صدای آن ها استفاده شود. 


راهنمای اجاره تلویزیون نمایشگاهی - کلاب رنتر

نکته دیگری که در اجاره تلویزیون نمایشگاهی باید به آن توجه داشته باشید این نکته است که پورت های ورودی در اجاره تلویزیون نمایشگاهی بسیار اهمیت دارد. تلویزیون های نمایشگاهی باید پورت HDMI و همچنین کابل ورودی صدا داشته باشند. از آن مهمتر باید دارای درگاه USB باشند تا بدون نیاز به دستگاه های جانبی بتوانند فایل های صوتی و تصویری موجود در فلش را اجرا نمایند. 

کیفیت تصویر در انتخاب تلویزیون نمایشگاهی بسیار اهمیت دارد. اگر به دنبال اجاره تلویزیون برای نمایش کلیپ های معرفی هستید بهتر است از تلویزیون هایی با رزولوشن تصویری بالا استفاده نمایید تا تصاویری با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهند. تلویزیون های نمایشگاهی که برای اجرای بازی های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرند باید دارای پردازشگر قوی تصویری باشند تا کیفیت بازی را همانطور که هست به نمایش بگذارند. از آن جایی که تلویزیون های نمایشگاهی به طور مداوم استفاده می‌شوند مصرف انرژی هم موردی است که باید به آن توجه داشته باشید که میتوانید از بخشاجاره تجهیزات نمایشگاهی محصول مورد نظر خود را کرایه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره گل برای نمایشگاه

اجاره گل برای نمایشگاه
وجود گل در یک نمایشگاه نه تنها سبب افزایش زیبایی ظاهر نمایشگاه می گردد بلکه افزایش جذب مخاطبین را همراه داشته و کمک شایانی...

نمایشگاه بین المللی

نمایشگاه بین المللی
نمایشگاه بین المللی یکی از مکان‌های مهمی است که کسب و کارها و شرکت ها سعی دارند در آن حضور داشته باشند.