اجاره استند لمسی نمایشگاهی

برای اجاره استند لمسی نمایشگاهی به بخش اجاره کیوسک و استند لمسی مراجعه نمایید.

اجاره استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910

استندهای لمسی از کاربردی ترین وسایل و تجهیزات نمایشگاه می باشد. استندهای لمسی انواع بسیار متعددی دارند که توسط برندها و کمپانی های مختلف تولید می شود. شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع آن ها را تهیه نمایید.

استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 یکی از مدل های استند لمسی می باشد. استندهای لمسی علاوه بر نمایشگاه ها در محیط هایی مثل بیمارستان، رستوران، فروشگاه ها، شهربازی، بانک ها، مهد کودک ها و ... کاربرد دارند.قیمت استندهای لمسی با توجه به مدل و قابلیت هایی که هریک از آن ها دارند، متفاوت می باشد. قبل از تهیه استند لمسی حتما مشخصات فنی آن ها را مطالعه نمایید.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

اجاره استند لمسی - کلاب رنتر

شرایط اجاره استند لمسی 

اجاره استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد. اگر برای نمایشگاه به استند لمسی نیاز دارید توصیه می شود آن را اجاره نمایید. زیرا پرداخت هزینه های گزاف برای نمایشگاهی که چند روز در حال برگزاری است، برای برگزارکنندگان و غرفه داران به صرفه نیست.

این مدل استند ها دارای صفحه نمایشی هستند که تمام آن لمسی می باشد و هیچ دکمه ای روی آن قرار ندارد. اندازه صفحه نمایش استندهای لمسی متفاوت است و از اندازه های کوچک تا بزرگ وجود دارد.

سیستم تاچ این مدل استندهای لمسی بسیار بالا است و توان تشخیص حدود 10 نقطه لمسی را دارد. که امری بسیار مهم بوده و نشان دهنده تکنولوژی پیشرفته ای است که در استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 بکار رفته است.

تصاویری که در استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 نمایش داده می شود از وضوح بالایی برخوردار بوده و کیفیت خوب آن ها امتیاز این محصول محسوب می شود.این مدل های استندهای لمسی یعنی مدل نیوتک مدل ON-SKP4910 از جنس فلز می باشند که استحکام بالای آن ها را نشان می دهد.

شرایط اجاره استند لمسی - کلاب رنتر


امکانات استند لمسی 

اتصال استندهای لمسی به wifi از دیگر مزیت های های استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 به حساب می آید و کاربرد آن ها با وجود این قابلیت بیشتر خواهد شد.

همچنین داشتن پورت USB و HDMI در آن ها تاثیری بالایی در کارکرد بهتر آن ها دارد. این ویژگی ها مخصوص به استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 می باشد که قبل از تهیه باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید.

مراکز متعددی هستند که در زمینه اجاره میزها و استندهای لمسی فعالیت دارند. این مجموعه استندهای مختلف را با قیمت های متفاوت اما بسیار کمتر از قیمت خرید اجاره داده و در اختیار مشتری می گذارند.

اجاره استند ها و میزهای لمسی می تواند به تعداد روزی که به آن ها نیاز دارید، باشد و محدودیتی از نظر زمانی در اجاره  استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 وجود ندارد.

سایت کلاب رنتر از جامع ترین و بزرگ ترین سایت های اجاره کالا است که در زمینه اجاره انواع تجهیزات و کالاها فعالیت دارد. شما می توانید استند لمسی مورد نظر خود از جمله استند لمسی نیوتک مدل ON-SKP4910 را از سایت کلاب رنتر و در قسمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی با مقرون به صرفه ترین قیمت اجاره نمایید.

انواع استند لمسی - کلاب رنتر

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه آرایی

غرفه آرایی
غرفه آرایی نکته مهمی است شما در طراحی و ساخت یک غرفه باید به چیدمان جانمایی و بسیاری نکات مختلف دیگر توجه فرمایید تجهیزات غرفه نقش بسیار مهمی در ...

اجاره میز سوارز در غرب تهران

اجاره میز سوارز در غرب تهران
در این مطلب درباره مراکز اجاره میز سوارز در غرب تهران و شرایط اجاره میز سوارز صحبت می کنیم