اجاره ونتیلاتور

اجاره ونتیلاتور به بخش اجاره بهداشت و سلامت مراجعه کنید.

ونتیلاتورها دستگاه کمک تنفسی هستند که برای بیماران مختلف که در تنفس نیازمند کمک هستند یاری رسانی جهت عمل تنفس را انجام می دهند. از دستگاه ونتیلاتور برای کودکان و بزرگسالانی می‌توان استفاده نمود که حداقل 7 پوند معادل تقریبی 4 کیلوگرم وزن داشته باشند و در زیر سن 7 سال باید تنظیمات خاص دم پایین یا LF مخفف کلمه  Low flow  است را به کار گرفت. کرایه ونتیلاتور-کلاب رنترزیرا این دستگاه در صورت تنظیم بیش از ظرفیت حجم ریه‌ها باعث ایجاد تخریب به سیستم تنفسی و حتی در مواردی منجر به مرگ به علت تجمع بیش از حد اکسیژن در ریه‌ها شود.

تنظیم دستگاه‌های ونتیلاتور امر بسیار تخصصی است و باید حتما توسط پزشک متخصص تنفس و ریه و یا پرستار متخصص با دستور پزشک صورت بگیرد. سیستم تنفسی که شامل ریه‌ها و برنش می شوند.

سیستم بسیار حساس و دقیقی است تمامی عوامل حیاتی بدن با استفاده از نتیجه عمل کرد این سیستم عمل می‌کند و کوچکترین اختلال باعث از نقص در عملکرد سایر اعضا و جوارح می‌شود. 

در کسانی که از سلامتی کامل برخوردار نیستند نقص دستگاه تنفسی بیش از سایرین  باعث ایجاد اختلالات در مغز و عملکرد سایر دستگاه ها می‌شود  به همین منظور در نصب و راه اندازی و تنظیم دستگاه های وینتیلاتور باید کمال دقت صورت بپذیرد. عدم توجه به راهنمایی‌ها و دستورات پزشک باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند سکته‌های قلب یا مغزی فلج اندام و یا تجمع بیش از حد اکسیژن در ناحیه شش می‌شود که باعث ایجاد خفگی یا کمای موقت می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ویلچر در غرب تهران

کرایه ویلچر در غرب تهران
ویلچر یکی از تجهیزاتی است که در زمان بیماری و یا عدم توانایی حرکتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اما استفاده از ویلچر معمولا برای بیماران به صورت..

اجاره دستگاه لیزر دایود

اجاره دستگاه لیزر دایود
موهای زائد به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات بانوان و حتی آقایان شناخته شده است که سبب ایجاد ظاهری بد و ...