کرایه تلویزیون 4 کی

کرایه تلویزیون 4 کی را می توانید از طریق اجاره تلویزیون 4k اقدام نمایید.

کرایه تلویزیون 4 کی

وضوح تصویر به تعداد پیکسل های موجود در تصویر گفته می شود هرچه تعداد این پیکسل ها در تصویر بیشتر باشد کیفیت تصاویر به مراتب بالاتر و حجم فایل تشکیل شده بالاتر خواهد بود بعد از استاندارد SD که مدت ها حتی در تصاویر شبکه های تلویزیون مرسوم بود نوبت به استاندارد HD  رسید و بعد از آن استاندارد Full HD که به اختصار آن را FHD می خواندند البته در بسیاری از سیستم های تصویر که ارائه می شد تصاویر فول اچ دی را با نماد QHD نمایش می دادند که Q  نماد Quality  به معنی کیفیت با بهترین کیفیت استاندارد اچ دی بود که سایز 2560×1440 را در بر می گرفت.

استاندارد 4K  چییست

استاندارد بعدی که نسبتا جهش بزرگی در علم تصاویر به وجود آورد استاندارد 4K   بود میزان وضوح این استاندارد نسبت به نسخه قبلی استاندارد تعریف شده برای تصویر که QHD بود به میزان دو برابر افزایش یافت یعنی تصاویر با استاندارد فوق العاده و به سایز 3840×2160 رسیدن جهشی که باعث ارائه استاندارد نوین در فیلم برداری و کارت های گرافیکی و حتی دوربین های فیلمبرداری و عکاسی به وجود آورد. همان طور که گفته شد استاندارد جدید سایزی و عمق 2 برابر وضوح تصویر 4000 پیکسل را به همراه خود برای تصاویر به وجود آورد و معنی این 2 برابر شدن وضوح تصویر با 8294400 پیکسل در سطح یک صفحه نمایش است. کرایه تلویزیون 4 کی یکی از روش هایی است که می توانید از این کیفیت تصویر بهره مند شوید تا تفاوت آن را با استاندارد های قبلی متوجه شوید. افزایش تعداد پیکسل ها به معنی افزایش میزان جزئیات نیز می باشد در تصاویر 4 کی نسبت به تصاویر استاندارد قبلی است نمایش جزئیات در یک تصویر در یک صحنه باعث می شود بهره مندی بیشتر از کیفیت می شود همین دلیل نیز می تواند باعث ترقییب به کرایه تلویزیون 4 کی در شما برای به دست آوردن این کیفیت باشد.  

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره وسایل فیلمبرداری

اجاره وسایل فیلمبرداری
یکی از بزرگترین مزیت های سایت کلاب رنتر . اجاره تمامی تجهیزات مورد نیاز برای اجارای یک فیلمبرداری خوب با کیفیت عالی می باشد .

اجاره تلویزیون در شیراز

اجاره تلویزیون در شیراز
با گذشت زمان مشاهده کردیم که نسل های جدید تلویزیون روانه بازار شده اند به گونه ای که کاربرد تلویزیون ها فراتر رفته است و امروزه قطعا ...