اجاره تبلت-لوازم دیجیتال

کرایه تبلت

برای اجاره تبلت و دیگر محصولات دیجیتال به بخش اجاره لوازم دیجیتال کلاب رنتر مراجعه نمایید.


لوازم دیجیتال و گوشی های هوشمند تبدیل به جزئی جدایی ناپذیر در زندگی ما شده است و سالانه محصولات جدیدی در این زمینه  وارد بازار می شود. یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در حوزه دیجیتال، فبلت ها می باشند.

شاید کلمه فبلت (Phablet) را تا به حال نشنیده باشید و اکثرا اطلاعی در مورد این محصول ندارند.

Phables

فبلت ها محصولات جدیدی در حوزه ارتباطات هستند که از نظر کارکرد و ویژگی ها بین تبلت ها وگوشی های هوشمند قرار گرفته اند. این محصولات از نظر کاربرد به پای گوشی های هوشمند نمی رسند اما از تبلت ها کاربردی تر هستند.

تبلت ها صفحه نمایش های باکیفیتی هستند که می توانند به اینترنت متصل شود و همچنین قابلیت اجرای بسیاری از بازی ها و برنامه های کاربردی را دارند  و همچنین امکان استفاده از محصولات تولید شده صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم می کنند.

این محصولات نسبت به لپ تاپ ها از وزن کمتری برخوردارند و به این دلیل حمل و نقل آن به راحتی صورت می گیرد.

اما فبلت ها از تبلت ها نیز سبک ترند و قابلیت حمل بهتری دارند به همین دلیل استقبال زیادی از آنها شده است.

فبلت ها همانطور که از نامشان پیداست از ترکیب دو کلمه تبلت (Tablet) و فون (Phone) به وجود آمده است (Phablet=Phone+Tablet) که اندازه صفحه نمایش آن از 5.3 اینچ شروع شده و تا 6.9 اینچ ادامه دارد.

هر دو محصول تبلت و فبلت از دوربین برخوردارند، اما کیفیت دوربین فبلت کجا و کیفیت دوربین تبلت کجا.

کیفیت دوربین فبلت ها تقریبا شبیه به دوربین های گوشی های هوشمند است. این دستگاه ها حدودا 2 تا سه برابر، نسبت به تبلت های هم رده خود از کیفیت دوربین بالاتری برخوردار هستند.

به همین دلایل بسیاری از مردم به خرید فبلت ها رو آورده اند. تا چند سال پیش می توانستیم فبلت ها را به عنوان جایگزینی برای گوشی های هوشمند به حساب بیاوریم. اما استقبال زیاد از فبلت ها تولید کنندگلن گوشی های موبایل را به این نتیجه رساند که وقت ادغام این دو محصول رسیده است و نتیجه آن تولید گوشی های همراه با صفحه نمایش بزرگتر شد. امروزه صفحه نمایش گوشی ها بین 5 تا 7 اینچ درنظر گرفته می شود و در عوض ضخامت آن ها به چند میلی متر رسیده است. پیش بینی نسل آینده گوشی های موبایل صفحه های نمایش بسیار باریکی است که قابلیت تا شدن دارد تا حمل و نقل آن ساده باشد. 

تکنولوژی از زمان پیدایش خود تا به حال سرعتد پیشرفتد قابل توجهی داشته است. هر چند به احتمال زیاد شیب پیشرفت تکنولوژی با مرور زمان ملایم تر خواهد شد اما هرگز از حرکت باز نخواهد ماند. 

کاربرد های اجاره تبلت

به طور کلی اجاره تبلت ها در موارد بسیاری کاربرد دارد. غرفه های نمایشگاهی، کلاس های آموزشی و شرکت های تولید نرم افزار از مشتریان اصلی اجاره تبلت به شمار می روند. فبلت ها نوع خاصی از تبلت ها هستند که به دلیل اندازه کوچک قابل حمل هستند و معمولا برای تست نرم افزار های جدید از آن ها استفاده می شود. در کلاس های آموزشی و غرفه های نمایشگاهی به تبلت هایی احتیاج است که صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند.

کلاب رنتر سایت اجاره کالا امکان کرایه تبلت و سایر لوازم دیجیتال را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید با استفاده از مشاوره کارشناسان ما از محصولات باکیفیت استفاده ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لپ تاپ برای سمینارها و نمایشگاه ها

اجاره لپ تاپ برای سمینارها و نمایشگاه ها
در عصر امروزه لوازم دیجیتال مانند موبایل ، لپ تاپ و ... رشد بسیار چشمگیری در زندگی ما داشته است و برای هر فرد احتیاج می باشد...

اجاره لپ تاپ و کامپیوتر در تبریز

اجاره لپ تاپ و کامپیوتر در تبریز
از جمله مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگام خرید لپ تاپ یا کامپیوتر با آن مواجه هستند این است که نمی دانند کدام یک را انتخاب کنند ...