کرایه لپ تاپ نمایشگاه

چگونه لپ تاپ را برای نمایشگاه کرایه کنیم؟

به منظور کرایه لپ تاپ نمایشگاه به بخش اجاره لوازم دیجیتال در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

نمایشگاه ها ابزار موثری برای بازاریابی می باشند که در کشورهای توسعه یافته نقش اساسی را در اقتصاد کشورها بازی می کنند ، با بهره گیری از ابزار جدید در نمایشگاه ها می توان به معرفی بهتر برند و کالاها پرداخت.

امروزه فناوری ساخت وسایل دیجیتال به قدری پیشرفت کرده است که شاهد ساخت وسایل جدید با استفاده از فناوری های نوین در این حوزه می باشیم ایسر از جمله تولیدکنندگان لپ تاپ و کامپیوتر می باشد ، لپ تاپ های جدید ایسر مجهز به AMD است.

نیترو از جمله  5 محصول جدید این شرکت می باشد ، این لپ تاپ یک وسیله توانمند است که برای گیمینگ طراحی شده است و به لطف استفاده از پردازنده های AMD قیمت مقرون به صرفه ای دارد و با تجهیز بودن به پردازنده گرافیکی جداگانه گزینه جذابی برای خریداران می باشد.

ایسر نیترو 5 دارای بدنه ای پلاستیکی و چندین طرح قرمز می باشد این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی می باشد که مجهز به فناوری Full HD می باشد  ، قلب تپنده نیترو5 را پردازنده های AMD تشکیل می دهد این لپ تاپ از چهار هسته پردازشی رایزن در کنار کارت گرافیک مستقل RX560 استفاده می کند این لپ تاپ شامل 32 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SDD است.

شرکت اچ پی یکی دیگر از شرکت های برتر سازنده لپ تاپ میباشد ، لپ تاپ EliteBook X360 از جمله دستگاه های شرکت اچ پی میباشد که در نمایشگاه CES در سال 2017 به همگان معرفی شد ، ظاهر و بدنه این دستگاه آلومینیومی می باشد و دارای پورت های مختلفی می باشد این لپ تاپ دارای قلم مخصوصی می باشد و در دو مدل با صفحه نمایش Full HD و UHD تولید شده است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد ، جهت کرایه لپ تاپ نمایشگاهی به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ،همچنین در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره آی مک

اجاره آی مک
برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش اجاره وسایل دیجیتال مراجعه کنید. آی مک دستگاه کامپیوتر شخصی است که مانند ...

اجاره لپ تاپ

اجاره لپ تاپ
نه چندان دور دسترسی به یه کامپیوتر میتوانست تاثیر بزرگی در زندگی ما بگذارد اما امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی دسترسی به کامپیوتر ها بسیار...