اجاره لپ تاپ کرج

برای مشاهده سایر محصولات مشابه به بخش  اجاره وسایل دیجیتال مراجعه کنید.


لپ تاب از مهمترین وسیله هایی است که در هر کاری نیاز است. و انتخاب لپ تاب مناسب پیش از هر چیزی ضروری است. تنوع بالای محصولات بازار بسیاری را هنگام خرید گمراه و سردر گم می‌سازد. به خصوص زمانی که لپ تاب مورد نظر در رده لپ تاب های حرفه ای و گران قیمت باشد. کلاب رنتر برای رفع این مشکل راه حلی دارد. اجاره به شرط تملیک!!

اجاره به شرط تملیک یعنی این که شما محصول مورد نظر خود را ابتدا برای چند روز اجاره می کنید و در پایان مدت اجاره در صورت رضایت از کالا با پرداخت وجه آن کالا را خریداری می‌نمایید. در این روش شما پیش از خرید محصول از قابلیت های آن مطمئن خواهید شد و با خیالی آسوده لپ تاب مورد نیاز خود را خریداری می‌نمایید. 

اجاره لپ تاب برای چه افرادی مناسب است؟

بسیاری از افراد می‌توانند از امکان اجاره لپ تاب سود ببرند. اما اگر بخواهیم عمده مشتریان اجاره لپ تاب را نام ببریم به لیست افراد زیر می‌رسیم.

1- شرکت هایی که قصد دارند در نمایشگاه حضور داشته باشند و می‌خواهند محصولات خود را در نمایشگاه به نمایش در آورند. 

2- برنامه نویسانی که می‌خواهند کد های نوشته شده خود را اجرا کنند 

3 - خریداران لپ تاب که به دنبال بررسی لب تاب پیش از خرید هستند. 

شرایط اجاره لپ تاب

شما می‌توانید با هزینه بسیار مناسب لب تاب مورد نیاز خود را برای چند روز اجاره نمایید. برای اجاره لپ تاب بهتر است مشخصات فنی محصولات موجود در سایت را بررسی نمایید و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. پس از انتخاب لپ تاب باید سفارش خود را ثبت نمایید و منتظر تماس واحد پشتیبانی باشید. تیم پشتیبانی بهترین زمان برای دریافت را با شما هماهنگ می‌کنند و سفارش شما در لیست ارسالی های روز قرار بگیرد. در زمان تحویل کالا شما بایستی تسویه حساب را انجام دهید و کارت ملی را به عنوان ضمانت به همکاران واحد ارسال تحویل دهید. با پایان موعد اجاره همکاران واحد ارسال با شما تماس می‌گیرند تا در زمان هماهنگ شده کالا را از شما تحویل بگیرند.

انواع لپ تاب برای اجاره

تنوع لپ تاب اجاره ای در سایت بسیار بالا است. برای انتخاب لپ تاب بایستی نیاز های خود را در نظر داشته باشید و از میان محصولات موجود در سایت مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. اگر هدف شما از اجاره لپ تاب نمایش محصولات در نمایشگاه و یا اتصال به ویدئو پروژکتور است می‌توانید از لپ تاب هایی با قیمت مناسب تر استفاده نمایید. اما اگر به دنبال اجاره لپ تاب برای اجرای نرم افزار خاصی هستید به مشخصات سخت افزاری دستگاه توجه داشته باشید. برای انجام بازی باید بتوانید از سیستم هایی با رم گرافیکی اختصاصی استفاده نمایید.اجاره لپ تاب - کلاب رنتر


مشخصات کلی لپ تاب

لپ تاپ‌ها سایز کوچک شده کامپیوتر های شخصی یا PC ها هستند که با توجه به نیاز همراهی کامپیوترها توسط بشر برای کار های او طراحی شده اند . وزن لپ تاپ‌ها بیش از یک کیلوگرم و کمتر از پنج کیلوگرم است این دستگاه‌ها که در تمامی موارد کارکرد روزگاری از کامپیوتر های شخصی عقب بودند حالا با داشتن طرفداران بسیار از نظر میزان تشکیلات داخلی به مراتب از کامپیوتر های شخصی جلو زده اند. اجاره لپ تاپ کرج -کلاب رنتر این دستگاه‌ها با پشتیبانی از خروجی‌های مختلف گرافیکی مانند HDMI و VGA همچنین تعداد USB کارت شبکه‌های سیمی و وایرلس به نوعی محدودیت را از بین برده اند سیستم برق آن‌ها تشکیل شده است از یک باطری که معمولا به صورت 6 سلولی استفاده می‌شود و از طریق یک دستگاه آدابتور با ولتاژ مشخص شارژ می شوند صفحات یک لب تاپ معمولا در قالب ال سی دی با کیفیت بالا است و در برخی از این دستگاه ها  بر خلاف کامپیوترهای شخصی از صفحات تاچ استفاده شده است ویژگی که برای داشتن آن باید هزینه بسیار بالایی برای مانیتور تاچ در کامپیوتر های شخصی صورت پذیرد. علاوه بر ویژگی‌هایی که گفته شده هماهنگی بیشتر بین قطعات تشکیل شده در یک لپ تاپ نسبت به یک کامپیوتر شخصی بیشتر است زیرا کمتر دیده شده است در زمان جمع آوری یک سیستم تمام استاندارد های قطعات در کنار هم رعایت شود بیشتر تمرکز نسبت به نوع و یا قیمت قطعات است به همین خاطر دستگاه‌های لپ تاپ به ظن خیلی از افراد نسبت به کامپیوتر‌های شخصی با امکانات مشابه به دلیل هم خوانی قطعات داخلی با هم بسیار بهتر است. برای مشاهده مطالب مرتبط  اجاره کامپیوتر روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره تبلت

اجاره پرینتر

اجاره فکس

اجاره دستگاه کپی

اجاره لپ تاپ

 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لب تاب

اجاره لب تاب
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تبلت و اجاره لپ تاپ مراجعه کنید. لپ تاپ یا تبلت؟ اجاره لب تاب-کلاب رنتر امروزه ...

اجاره لپ تاپ در شیراز

اجاره لپ تاپ در شیراز
از جمله وسایلی که در سال های اخیر مخاطبان بسیاری پیدا کرده است لپ تاپ ها می باشند این وسیله به دلیل قابلیت هایی نظیر حمل و ...