اجاره تلویزیون هوشمند شهری

اجاره تلویزیون شهری

جهت اجاره تلویزیون شهری به قسمت لوازم صوتی و تصویری وب سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


تاکنون سوالی برایتان پیش آمده که تلویزیون های غول پیکر شهری چگونه ساخته می شوند؟! و کاربردهایشان چیست؟! و حتی چه مشخصاتی را باید دارا باشند؟!

تلویزیون شهری یک نمایشگر بسیار غول پیکر و بزرگ است که از کنار هم گذاشتن تلویزیون های کوچک که هرکدام از دیودهای نورانی LED تشکیل می شود.

این نمایشگرها یکی از ابزارهای مهم جهت تبلیغات می باشد که عمدتا در مجتمع های تجاری – میادین شهری – تالارها – پارک ها و ... استفاده می شود.

تلویزیون های شهری طبق نیاز مشتری در اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند و تصویر آن به صورت آنلاین یا آفلاین نمایش داده می شود. همچنین این تلویزیون از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می کند.

این تلویزیون ها قابلیت پخش متن ،عکس و فیلم را با کلیه فرمت های رایج به صورت تمام رنگ را دارا می باشد.

باید توجه شود تلویزیون هایی که در مکان های مسقف نیستند باید ضد آب –، ضد ضربه و همچنین نمایش واضح تصویر در نور آفتاب را دارا باشد.

کلاب رنتر به عنوان یک وب سایت مرجع و پیشگام در ارائه خدمات اجاره انواع کالا می باشد. برای مشاهده و اجاره تلویزیون های شهری به وب سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه سیستم صوتی

کرایه سیستم صوتی
سیستم صوتی و پکیج های صوتی معمولا برای مراسم ها به کار می روند اما در برخی موارد در نمایشگاه ها نیز استفاده می شوند کاربرد بسیار زیاد سیستم صوتی ...

اجاره تلویزیون ال ای دی در تهران

اجاره تلویزیون ال ای دی در تهران
تلویزیون ال ای دی "43 اینچ ال جی مناسب برای سالن های کوچک و متوسط طراحی شده است.این مدل از کیفیت Full HD برخوردار است.پخش صدا ...