اجاره بازی xbox one

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره بازی مراجعه کنید.

برای مشاهده بخش اول مقالهاینجا کلیک کنید.

پایه و ایده‌ی این بازی از سری فیلم های Fast & Furious  است. شکل این بازی شبیه بازی های کودکانه است اما با این حساب با کسب رکورد 20 جایگاه خوبی دارد.

این بازی سبک بازی های تخلی است که بسیار زیبا است و با کسب رده 19 ام در جدول توانست جایگاه خوبی کسب کند داستان این بازی در آینده آمریکاست که یک جمعه سیاه پیش از تعطیلات سال نو یک ویروس کشنده از طریق اسکناس منتشر شده است این بازی در داستان خود یک رگه هایی از داستان بازی Destiny دارد

سری بازی های تایتان از نظر سبک تیر اندازی اول شخص هستند و بسیار نیز محبوب در نسخه اول این بازی یک شاهکار برای قسمت سینگل پلیر یا بازی تنها ساخته شده بود که در نسخه دوم نیز این موضوع مد نظر بود و حتی در مواردی بهبود یافته است  در قسمت بازی چند کاربره بی شک ربات های بازی تقویت شده اند و بازی از صحنه های زیباتری نسبت به نسخه قبل خود در شماره 2 بر خورد است بی شک موسیقی باز هم بسیار کار شده که در این میان جایگاه خوبی را کسب کرده.

  • INSIDE

بی شک این بازی نیز همانند پدرش Limbo که هردو ساخته کمپانی پلی دیئد هستند متمایز هستند ساختار این بازی بسیار منحصر به فرد است برزخ (معنی کلمه لیمبو) حالا به روز شده و با داشتن گرافیک بیشتر توانسته جایگاه خوبی را کسب نماید

بی شک BATTLEFIELD یا میدان جنگ یکی از بهترین بازی های کنسولی و اکشن جنگی است این بازی که ترکیب و شاهکار دو کمپانی بزرگ بازی سازی یعنی EA و DICE است جایگاه خود را در رده بالای لیست برترین ها بی شک بخاطر مسائل و المان های مختلف کسب کرده از لذت تیر اندازی تا موسیقی متن جالب و داستان خطی هیجان انگیز مجموعه بازی همگی عالی اند .

From Software استودیو سازنده این سری بازی های خشن و بی رحمانه است تم تاریک یا به اصطلاح دارک این بازی بقدر خوب و قابل تامل طراحی شده است که می توان این بازی در سبک خود اول دانست سبک بازی از نظر وضعیت شخصیت سوم شخص است و بسیار جذاب ادوات و وسایل نیز به خوبی و با دقت بالا طراحی و ساخته شده اند گیم پلی بازی نیز بسیار کار آمد است. برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ps4

کرایه ps4
کسنول PlayStation 4)PS4) یک سری از کنسول های بازی ویدئویی نسل هشتم است که توسط Sony Interactive Entertainment توسعه داده شده است.

اجاره پلی استیشن 5

اجاره پلی استیشن 5
قطعا در ایام تعطیلات همه به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود می باشند به این منظور شما می توانید از وسایل مختلفی جهت سرگرم شدن و حتی ...