اجاره ویلچر لگن دار

ویلچر لگن دار برای استفاده در سرویس بهداشتی به کار می رود. برای اجاره این دستگاه به بخش اجاره ویلچر مراجعه نمایید. 

مشخصات ویلچر لگن دار

ویلچر لگن دار بدنه ای مشابه ویلچر دستی ساده دارد و از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. ابعاد این دستگاه 92*55*97 سانتی متر است و وزن آن 19 کیلوگرم است. این ویلچر دارای دسته های بلند برای راحتی بیشتر هنگام استفاده است. در ساخت این ویلچر به جای استفاده از صندلی برزنتی از لگن پلاستیکی استفاده شده است. در پایه های این ویلچر ترمز های مخصوصی جهت حفظ تعادل دستگاه در محیط های خیس استفاده شده است. ویلچر های لگن دار قابل تا شدن ندارد اما به دلیل وزن پایین جا به جایی آن ساده است.

کاربرد های اجاره ویلچر لگن دار

ویلچر لگن دار معمولا برای افراد سالخورده که توان حرکت را ندارند استفاده می‌شود. این ویلچر جایگزین مناسبی برای سرویس فرنگی است و افرادی که در خانه سرویس فرنگی ندارند از این ویلچر برای سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند. کاربرد این ویلچر دقیقا مشابه سرویس های فرنگی متحرک است با این تفاوت که ساختار آن دقیقا مشابه ویلچر است و فرد بیمار می‌تواند بدون نیاز به کمک از این ویلچر استفاده نماید. 

یکی از کاربرد های ویلچر لگن دار برای مراکز درمانی و برای جا به جایی بیمارانی است که قادر به کنترل ادرار خود نیستند. این ویلچر همچنین برای افرادی که جا به جایی آن ها خطرناک است و ممکن است موجب آسیب رساندن به بدن آن ها شود هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

 شرایط اجاره ویلچر لگن دار

معمولا درخواست اجاره ویلچر لگن دار نسبت به سایر مدل های ویلچر به دلیل مسائل بهداشتی کمتر است. با این وجود افرادی هستند که به دنبال اجاره این دستگاه هستند. برای اجاره ویلچر لگن دار باید درخواست خود را در سایت ثبت نمایید. از آن جایی که تعداد ویلچر های لگن دار محدود است باید درخواست خود را چندین روز قبل از اجاره کالا ثبت نمایید

سایر بلاگ های مرتبط

لپ تاپ برای نیاز های روزمره

لپ تاپ برای نیاز های روزمره
انتخاب لپ تاپ یکی از دغدغه های افراد است برای انتاب یک لپ تاپ عالی این مطلب را بخوانید.

اجاره اسپیس فریم در تهران

اجاره اسپیس فریم در تهران
با توجه به آن که روز به روز به تعداد غرفه های نمایشگاه ها افزوده می شود نیاز به اسپیس فریم بسیار لازم و حیاتی می باشد. اجاره اسپیس فریم...