اجاره کواد کوپتر

اجاره کواد کوپتر در تهران

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره پهباد از زیر مجموعه اجاره بازی مراجعه کنید.

کوادکوپتر یک وسیله کوچک با کاربرد‌های مختلف تفریحی و عملیاتی است که با نام‌های پهباد یا هلی‌شات نیز از آن یاد می‌شود. اجاره هلی شات- کلاب رنتر کوادکوپتر کاربردهای مختلفی دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

  • شاید کم اهمیت‌ترین اما جذاب ترین آنها ابزاری برای تفریح و سرگرمی جوانان باشد. درحال حاضر کوادکوپتر با قمیتی نسبتاً مناسب (کمتر از 1 میلیون تومان) برای خرید در بازار موجود است که توسط کنترل و باتری های قابل شارژ موجود در آن می توان این پرنده کوچک را به پرواز درآورد.
  • کاربرد دیگر که امروزه بسیار به کمک صنعت فیلمبرداری آمده تهیه تصاویر توسط دوربین متصل شده به این پهباد ها می باشد. برخی هلی شات های موجود دارای دوربین هایی با کیفیت 4K و یا HD هستند و با توجه به قدرت مانور بالا می توانند تصاویری زیبا را خلق کنند. داشتن GPS و قابلیت بازگشت به خانه به طور اتوماتیک نیز قابلیتی است که بسیار کمک کننده است.
  • کاربرد دیگری که تقریباً جزو کاربرد های اولیه این ابزار بوده است کاربرد های نظامی است. در جنگ های کنونی منطقه طرف های متخاصم بارها از این ابزار برای فیلمبرداری از مواضع دشمن استفاده کرده اند.
  • با پیشرفت این پرنده کوچک استفاده در زمینه حمل و نقل نیز به کاربردهای آن افزوده شده است. تا جایی که خبرهایی جالب از استفاده از مدل های بزرگتر این وسیله برای حمل مسافر در دُبی و یا استفاده برای رساندن محصول توسط شرکت های تجارت الکترونیکی معروف مانند آمازون قابلیت های دیگری از این وسیله را نشان داد.

باید دید با پیشرفت‌ها و قابلیت‌های اضافه شده در این محصول در آینده این پرنده کوچک در چه عرصه هایی نقش ایفا خواهد کرد. اجاره هلی شات- کلاب رنتر   برای مشاهده سایر مطالب مرتبط  با اجاره بازی روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

اجاره بازی ps4 در کرج

اجاره بازی ps4 تهران

اجاره کنسول ps4 در تهران

اجاره کنسول ps4

اجاره ps4 در تهران

اجاره بازی ps4 در تهران

اجاره کنسول

اجاره بازی پلی استیشن ۴

اجاره کنسول بازی

کرایه پلی استیشن تهران

کرایه بازی های ps4

کرایه کنسول ps4

   

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی ps4 در کرمان

کرایه بازی ps4 در کرمان
یکی از معضلات پیش روی بسیاری از خانواده ها این می باشد که فرزندانشان فعالیت بدنی کمی دارند و همین مشکل سبب ایجاد ...

کرایه کنسول بازی پلی استیشن۴

کرایه کنسول بازی پلی استیشن۴
بازی های کامپیوتری امروزه یکی از تفریحات اصلی قشر نوجوان و بسیاری از اقشار دیگر در کشور های مختلف بویژه کشور های توسعه یافته است.