اجاره تجهیزات نمایشگاهی ویژه غرفه ها

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی ویژه غرفه ها  به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

غرفه های نمایشگاهی نماینده برند شرکت ها در نمایشگاه است و به همین جهت شرکت کنندگان نمایشگاهی به مسئله غرفه سازی بسیار اهمیت می دهند. بازدید کنندگانی که در سالن های نمایشگاه در حال گشت و گذار هستند با دیدن غرفه نمایشگاهی دید اولیه ای نسبت به آن برند پیدا می کنند. این موضوع برای برند های شناخته شده کاملا برعکس است. بازدید کنندگان در نمایشگاه به دنبال غرفه برند های شناخته شده می گردند و انتظار دارند با غرفه ای شایسته برند روبرو شوند. در صورتی که شرکت های بزرگ نتوانند با ظاهر غرفه خود مخاطب را راضی کنند این موضوع روی پرسونای برند تاثیر منفی خواهد داشت. 

اهمیت غرفه سازی را با هم بررسی کردیم. اما سوالی که در این جا پیش می آید این است که برای غرفه سازی مناسب باید چه فاکتور هایی را مد نظر داشته باشیم و چه گام هایی برای غرفه سازی مناسب مورد نیاز است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی گام های غرفه سازی بپردازیم و برآورد هزینه ای برای غرفه سازی داشته باشیم. سپس چند نمونه غرفه سازی موفق را با هم می بینیم و با تجهیزات نمایشگاهی مناسب برای غرفه نمایشگاهی آشنا می شویم. پس در ادامه با ما همراه باشید. 

غرفه سازی نمایشگاهی 

غرفه سازی مناسب شامل چند مرحله است که به تفصیل آن ها را شرح می دهیم. نخستین گام در غرفه سازی انتخاب موقعیت مکانی غرفه نمایشگاهی است. بازدید کنندگان نمایشگاهی مسیر بازدید مشخصی را طی می کنند و در این بین غرفه هایی که در مسیر اصلی قرار داشته باشند بیشتر دیده می شوند. به همین نسبت هزینه اجاره این غرفه ها هم بالاتر است. ابعاد غرفه هم یکی دیگر از فاکتور هایی است که در قیمت اجاره غرفه نمایشگاهی موثر است. برند های بزرگ که بودجه های خوبی برای شرکت در نمایشگاه در اختیار دارند و روی بازدید کنندگان نمایشگاهی سرمایه گذاری کرده اند معمولا غرفه های بزرگ و در راهروی اصلی نمایشگاه را اجاره می کنند. این شرکت ها با همکاری طراحان زبده غرفه های نمایشگاهی خود را به صورت منحصر به فردی طراحی می کنند. 

  • طراحی غرفه نمایشگاهی

پس از انتخاب غرفه نمایشگاهی نوبت به طراحی غرفه می رسد. اگر طراحی غرفه برای شما اهمیت دارد و یا قصد دارید بازدید کنندگان بسیاری را به غرفه خود جذب نمایید بهتر است برای طراحی غرفه از افرادی که دانش و تجربه کافی در این زمینه دارند کمک بگیرید. طراحان غرفه بازدید کنندگان را می شناسند و می توانند رفتار های آن ها را به درستی پیش بینی کنند. علم روانشناسی رنگ و نور را می دانند و درباره تاثیر شکل ها در جذب بازدید کننده نمایشگاهی آگاهند. طراحان با تلفیق هنر و خلاقیت آثار هنری زیبایی می سازند که مانند آهن ربا بازدید کنندگان را به غرفه شما می کشاند. 

  • ساخت غرفه

با تکمیل طراحی وارد فاز ساخت غرفه می شویم. کف سازی غرفه با استفاده از اسپیس فریم و کفپوش های مخصوص نمایشگاهی انجام می شود. برای ساخت بخش های مختلف از ابزار هایی چون سازه های پیش ساخته ، شیشه و پلاستیک استفاده می شود. زمان ساخت غرفه بسیار اهمیت دارد زیرا تنها سه روز به غرفه داران فرصت داده می شود تا طراحی های خود را روی زمین غرفه پیاده سازی نمایند. هزینه ساخت غرفه به مصالح به کار رفته بستگی دارد و در این زمینه طراحان غرفه بودجه مورد نظر شما را مد نظر قرار می دهند.

  • اجاره تجهیزات نمایشگاهی

غرفه های نمایشگاهی بدون تجهیزات نمایشگاهی مانند خانه ای خالی است. برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید به فاکتور هایی چون کیفیت کالا و همچنین نیازهای خود برای غرفه سازی توجه داشته باشید. بازار اجاره تجهیزات نمایشگاهی با تنوع بالایی از محصولات اشباع شده است.این تجهیزات شامل آبسرد کن ، میز و صندلی ، مبلمان ، لپ تاپ ، نمایشگر led ، پرینتر ، گل آرایی ، سیستم های صوتی ، تبلت  ، ویدئو پروژکتور ، کانتر ، استند ، اسپیس ، ویترین ، وسایل پذیرایی و ... می باشد.

مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید به مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نماییم و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماییم. کلاب رنتر به عنوان سایت برتر اجاره تجهیزات نمایشگاهی بهترین گزینه برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی به صورت آنلاین است. در صورتی که امکان مراجعه حضوری به مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی را ندارید بهتر است کلاب رنتر را برای تهیه لوازم غرفه انتخاب نمایید.

غرفه سازی با استفاده از تجهیزات مناسب ، نشانگر محل کار و محصولات شماست و بسیار حائز اهمیت است.

آیا می دانستید  هر میزان که غرفه بهتری نسبت به سایر رقبا حاضر در نمایشگاه داشته باشید در میزان موفقیت شما تأثیر بسزایی خواهد داشت.

دومین مسئله که بسیار مهم است خرید یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی می باشد که برای تصمیم گیری در مورد آن نیاز است به نوع استراتژی تجارت خود ، برنامه های نمایشگاه میزبان و بودجه خودتان توجه کنید.

مثلا هنگامی که قصد حضور در نمایشگاه را دارید و حمل تجهیزات برای شما زحمت و هزینه زیادی را در بر دارد و حتی زمانی که همزمان در دو نمایشگاه شرکت می کنید و تجهیزات خود را برای یکی از آن ها استفاده کرده اید. بهترین گزینه اجاره این تجهیزات می باشد.

اسپیس :  فرم شبیه به داربست می باشد ؛ با این تفاوت که بسیار شکیل تر بوده و تنوع شکل پذیری بالای اسپیس، فرم این سازه را غیرقابل مقایسه با داربست می نماید. اسپیس فرم درقطعات مختلف از جهت اندازه قابل ساخت بوده و به وسیله اتصالاتی به نام قفل یا بست به یکدیگر متصل می شوند .

کلاب رنتر یک سایت معتبر برای اجاره کالا می باشد. اگر نیاز به مشاوره برای غرفه سازی دارید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و اگر قصد اجاره محصولات را دارید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه اسپیس مراسم

کرایه اسپیس مراسم
همانگونه که میدانید استفاده از اسپیس فریم برای ساخت سالن های موقت با چادر برای برپایی نمایشگاه ها و همایش ها از جایگاه ویژه ...

اجاره کانتر نمایشگاهی در شیراز

اجاره کانتر نمایشگاهی در شیراز
جهت اجاره میز کانتر نمایشگاهی و انواع تجهیزات نمایشگاهی در شیراز می توانید درخواست خود را در کلاب رنتر ثبت نمایید