اجاره کنسول بازی ps4 در کرج

کرایه کنسول بازی ps4 در البرز

برای اجاره کنسول بازی ps4 در کرج به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در چند سال اخیر سونی با ساخت نسل جدید کنسول های بازی خود توانسته است طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کند ، ما در اینجا قصد داریم عواملی را که باعث محبوبیت کنسول های بازی شرکت سونی شده است به اختصار معرفی کنیم.

نصب و راه اندازی ps4 به لطف رابط ساده آن بسیار راحت می باشد البته تسلط به زبان انگلیسی به منظور نصب این کنسول نیز لازم است سونی در دسته های جدید خود یعنی DualShock 4 یک امکان قرار داده است که شما به وسیله آن می توانید از هدفون خود بصورت وایرلس استفاده کنید ، یعنی کافی است که شما هدفون خود را به جک 3.5 میلی متری صدای این دسته وصل کنید.

همچنین سونی به کاربران خود این امکان را می دهد که بازی ها را بصورت اینترنتی خریداری کنند و فایل آن را روی این کنسول بازی دانلود کنند ، البته باید بیان کرد که با توجه به اینترنت کشور استفاده از این ویژگی برای ما وجود ندارد ، به هرحال اگر شما نیز جزء کسانی می باشید که دانلود یک بازی 40 یا 50 گیگابایتی برایتان سخت نیست می توانید بازی ها را بصورت اینترنتی خریداری نمایید.

در برخی اوقات ممکن است تلویزیون در دسترس شما نباشد ، یا از شما دور باشد سونی این امکان را در اختیار گیمرها قرار داده است تا از راه دور به انجام بازی بپردازند به این منظور کافیست که شما یک Play Station Vita داشته باشید و به وسیله کنسول قابل حمل خود می توانید وارد حساب کاربری شوید و از راه دور به بازی بپردازید.

Ps4 pro نسخه قوی تر پلی استیشن 4 می باشد این کنسول قابلیت HDR را پشتیبانی می کند. تکنولوژی HDR رنگ های بیشتری را نسبت به پنل های RGB و2RGB نمایش می دهد با این تکنولوژی رنگ ها کیفیت بالاتری دارند و رنگ های سیاه و سفید نیز تاریک تر و روشن تر نمایش داده می شوند. این مدل دارای هارد دیسکی با ظرفیت 1 ترابایت است که امکان نصب و راه اندازی بازی ها را آسان می کند و دسته هایی که جدیدا طراحی شده اند به صورت بی سیم به دستگاه متصل می شوند.

کنسول PS4 Slim 30 درصد کوچکتر نسبت به نسل های قبلی خود است این محصول مصرف برق کمتری دارد و از طریق پورت LAN یا اتصال بی سیم به وای فای وصل می شود این کنسول امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار می دهد از آن جمله می توانید با عضویت در شبکه PSN و پرداخت هزینه بازی های مورد علاقه خود را خریداری یا دانلود کنید یا اینکه به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید.

برای هر گیمری اتفاق می افتد که در حین انجام بازی صحنه های جالبی را به وجود آورد ، شاید این گیمرها دوست داشته باشند که این صحنه را ذخیره کنند به این منظور شما می توانید از فناوری که سونی در کنسول های خود قرار داده است استفاده کنید و این صحنه ها را ذخیره کنید.


خبر بسیار خوبی که برای بسیاری از فارسی زبانان می تواند در زمینه کنسول های بازی ارائه شود پشتیبانی از زبان رسمی پارسی یا Persian است .

اضافه شدن زبان فارسی به این کنسول این امکان را به بازیکنانی که دارای تسلط کامل به زبان انگلیسی نیستند می دهد که بتوانند از بازی های عرضه شده برای این دستگاه لذت ببرند و به دلیل ضعیف بودن زبان انگلیسی به صورت خطا به داخل منو ها نروند.

البته این موضوع فعلا در دسترسی نظر سنجی و تصمیمات پایه و نه تنها به درخواست ایرانی ها بلکه به درخواست تاجیک ها و افغان ها دارد صورت می گیرد. امیدواریم که در کنسول بازی PS4 این موضوع نقطه عطفی برای زبان و فرهنگ کشورمان شود.

زمانی که کنسول PS4 عرضه شد قیمت بالایی داشت و بسیاری از افراد به سمت اجاره کنسول بازی ps4 روی آوردند و بازی ها و کنسول های این محصول سونی را اجاره کردند. کرج نیز به عنوان یکی از شهر هایی که جمعیت بالایی در میان جوانان و نوجوانان دارد و همچنین جایگاه ویژه ای در این بازار دارد و بسیاری از جوانان با اجاره کنسول بازی ps4 در کرج توانستند یک سرگرمی فوق العاده برای خود مهیا کنند.

میزان علاقه و میزان سرگرمی این کنسول با اضافه شدن زبان فارسی بسیار گسترده تر خواهد بود ، در آن جا است که با اجاره کنسول بازی ps4 حتی می توان سر گرم تر نیز بود چون بازی هایی که دارای منو هایی پیچده هستند نیز به راحتی قابلیت درک توسط بازیگران کم سن و سال را دارند.


اجاره کنسول بازی ps4 در کرج را می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا ارزان دریافت نمایید با اجاره کنسول بازی ps4 شما می توانید از یک سرگرمی بسیار لذت بخش برای دوران فراغت خود استفاده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ps4 و لوازم جانبی ps4

اجاره ps4 و لوازم جانبی ps4
کنسول های بازی جدید مانند پلی استیشن و ایکس باکس دارای قابلیت ها و تکنولوژی هایی هستند تا تجربه ی لذت بخش تری از بازی های ویدئویی را نصیب...

اجاره تردمیل

اجاره تردمیل
ترمیل به عنوان یکی از وسایل ورزشی در دنیا مطرح است که می تواند به مبارزه با بیماری قرن یعنی چاقی برود در حال حاضر بسیاری از امکانا ورزشی تفریحی ...