قیمت اجاره صندلی تاشو

قیمت اجاره صندلی تاشو برای مجالس

قیمت اجاره صندلی تاشو از بخش اجاره تجهیزات مراسم در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.


صندلی های تاشو را می‌توانید با هزینه روزانه 2000 تومان اجاره کنید. 

شرایط اجاره صندلی تاشو

برای اجاره صندلی تاشو باید سفارش خود را در سایت ثبت کنید. هنگام ثبت سفارش تعداد صندلی درخواستی، روز دریافت و تعداد روز اجاره را مشخص نمایید. پس از آن وارد صفحه تکمیل مشخصات می شوید. در این صفحه باید نام درخواست کننده، کد ملی و آدرس دقیق برای ارسال کالا را وارد نمایید. در پایان هزینه ارسال پیش فرض روی فاکتور شما اعمال می شود. این هزینه با توجه به آدرس پستی شما متغیر است. 

پس از ثبت سفارش همکاران واحد سفارشات با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی های لازم جهت ارسال کالا با شما انجام می شود. لینکی جهت پرداخت وجه رزرو برای شما ارسال می‌شود. با پرداخت هزینه رزرو سفارش شما به واحد ارسال می رسد و همکاران واحد ارسال کالای درخواستی را در زمان مقرر به دست شما می رسانند. 

تسویه در زمان تحویل کالا انجام می شود و یک کارت شناسایی به عنوان ضمانت از شما دریافت می شود. در پایان مهلت اجاره همکاران واحد ارسال برای تحویل کالا به محل مشخص شده اعزام شده و کارت شناسایی را به شما تحویل خواهند داد.

اهمیت اجاره صندلی تاشو

ما در زندگی روزمره شاهد برگزاری مراسم های مختلفی از جمله جشن تولد ، عروسی و سالگرد می باشیم ، برای برگزاری هر نوع مراسمی ما به وسایل مختلفی از جمله میز و صندلی احتیاج داریم به این منظور شما باید در انتخاب تجهیزات بسیار دقت کنید زیرا این تجهیزات سطح مراسم شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

از جمله نکات مهم در برگزاری مراسم ها این می باشد که شما باید ابتدا محیط و تعداد مهمانان را مورد ارزیابی قرار دهید در واقع این کار به شما در چیدمان صندلی ها بسیار کمک می کند بسته به نوع مراسمی که شما قرار است برگزار کنید نحوه چیدمان متفاوت است.

میز و صندلی های اجاره ای جز اقلامی می باشد که در اکثر مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرند معمولا میز و صندلی ها برای مراسمی که امکان ضربه خوردن آن زیاد است از جنس فلزی ساخته می شود.

صندلی های تاشو نیز از جمله صندلی هایی می باشند که در مراسم های مختلف استفاده می شوند و به دلیل جمع و جور بودن و نیز سبک بودن طرفداران خاص خود را دارند ، این صندلی ها معمولا برای مراسم های کوچک بصورت تک و برای مراسم های بزرگ به صورت عمده استفاده می شوند.

موارد کاربرد صندلی تاشو

از صندلی های تاشو می توان برای جاهای دیگری از جمله کنار استخرها نیز استفاده کرد در واقع می توان بیان کرد که صندلی های تاشو مصارف مختلف دارند که شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید از این نوع صندلی ها استفاده کنید.

صندلی تاشو که به آن صندلی ایتالیایی نیز گفته می شود یکی از مهم ترین بخش های وسایل پذیرایی است که میهمانان و مدعوین بر روی آن می نشینند.

صندلی تاشو برای مراسم استفاده می شود و نیاز به خریداری آن ها نیست ، شرکت ها و محل های مختلف به اجاره این محصول می پردازند . کلاب رنتر سایت اجاره کالا نیز با تنوع محصولات خود همواره و همیشه همراه شما بوده است و در این مورد نیز اقدام به ارائه سرویس نموده است.

مشتریان می توانند از طریق منو یا لینک اقدام به اجاره صندلی تاشو با بهترین قیمت کنید. تا در زمان مشخص شده به آن ها تحویل داده شود ، یکی از مهم ترین اقدام کلاب رنتر در خصوص اجاره تحویل و ارائه خدمات به صورت آنلاین و غیر آنلاین است که به صورت حتمی و دائمی این اطمینان را برای شما به وجود می آورد که شما همواره می توانید اعتماد داشته باشید که نیاز های شما به تجهیزات مختلف با بالاترین کیفیت صورت می پذیرد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد ، جهت اجاره صندلی تاشو به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید ، و همچنین جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت کرایه صندلی هلالی

قیمت کرایه صندلی هلالی
صندلی های هلالی نوعی از صندلی هستند که استفاده از آنها در مراسم بسیار مرسوم است. حجم کم و جابه جایی آسان در کنار راحتی اینگونه.....

کرایه صندلی تهرانپارس

کرایه صندلی تهرانپارس
صندلی را می توانید در هر مراسمی استفاده کنید و بدون صندلی مراسم شما حتما به صورت کوتاه باید برگزار شود به همین منظور این وسیله یکی از اصلی ترین ...