تجهیزات نمایشگاه

جهت اجاره تجهیزات به صفحه تجهیزات نمایشگاهی  مراجعه نمایید.


تجهیزات نمایشگاه ها شامل موارد مختلفی می شود. بسته به نوع و سطح کیفی نمایشگاه و هم چنین اندازه غرفه شما باید برای شرکت در نمایشگاه یک پلن برنامه ریزی بر اساس بودجه خود داشته باشید. 

تجهیزات نمایشگاه می تواند شامل موارد مختلفی شوند از تجیهزات غرفه سازی مانند اسپیس و فریم گرفته تا تجهیزات صوتی و تصویری هم چنین دستگاه ها و تجهیزات پذیرایی و مبلمان و ویترین و ... تجهیزات نمایشگاه در فصول مختلف نیز دچار تغییراتی می شوند در فصول بهار و تابستان که جز فصول گرم سال محسوب می شوند معمولا با توجه به گرمی هوا از تجهیزات سرمایشی همراه با آب سرد کن و کلمن هایی برای پذیرایی استفاده می کنند.

 در فصول پاییز و زمستان با توجه به سردی هوا این تجهیزات نمایشگاه دچار تغییراتی می شوند و جایگزین می شوند به جای سیستم های سرمایشی مانند کولر و پنکه و مه پاش از سیستم های گرمایشی مانند بخاری و هیتر و بخاری ارج استفاده می نمایند که بتوانند محیط را گرم نماییند و به جای استفاده از کلمن از چای ساز یا اسپرسو ساز استفاده می نمایند که بتواند از پذیرایی گرم استفاده نمایند.

 تنوع بسیار بالا و سطح متفاوت کالا هایی که شما می توانید در غرفه های خود از آن ها استفاده نمایید بسیار گسترده است به طوری که حتی در تجهیزات الکترونیکی نیز این تنوع بسیار بالاست برخی از سیستم پخش مستقیم و تلویزیون های با کیفیت بالا استفاده می نمایند در برخی غرفه ها از ویدیو پروژه کتور و پرده استفاده می شود و در برخی غرفه ها از سیستم های صوتی استفاده می نمایند تمامی موارد مختلف استفاده از تجهیزات نمایشگاه بسته به سلیقه تفکر و یا نوع چیدمان شما می تواند بسیار متفاوت و آپشنال باشد. اجاره تجهیزات نمایشگاه


سایر بلاگ های مرتبط

کرایه ملزومات برای نمایشگاه

کرایه ملزومات برای نمایشگاه
تبلیغات در نمايشگاه به عنوان يک علم تخصصي در دنيا مطرح است. از اين رو تخصص، دانش، تجربه و از همه مهمتر فرهنگ مناسب براي طراحی و اجرای این گونه...

اجاره دیتا کالکتور

اجاره دیتا کالکتور
دیتا کالکتور به عنوان یک دستگاه رایانه با قابلیت ثبت و تشخیص انواع اطلاعات مناسب برای کلیه مشاغل که به صورت دوره ای اطلاعات جمع آوری می نمایند است .