کرایه بازی Xbox one

کرایه بازی Xbox one در سراسر ایران

برای کرایه Xbox one به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

                                                                 

کرایه بازی Xbox one


امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ساخت وسایلی که جنبه سرگرمی دارند فعالیت می کنند. این شرکت ها سعی می کنند که با استفاده از فناوری های جدید در محصولات خود مخاطب بیشتری را جذب کنند. در سال های اخیر شاهد توسعه و گسترش کنسول های بازی بوده ایم به همین دلیل دو شرکت سونی و مایکروسافت رقابت تنگی با یکدیگر در این حوزه دارند. مایکروسافت با عرضه کنسول های بازی قدرتمند در تلاش است تا بازار فروش بیشتری را بدست آورد. ایکس باکس وان محصول این شرکت است که در سال 2013 معرفی شد این سومین کنسول در خانواده ایکس باکس و جانشین ایکس باکس 360 است.

بازی CREW2 بازی است که در سال 2018 منتشر شد این بازی در مورد حرکت های موتوری است این بازی به شما این امکان را می دهد که رانندگی کنید، اگر خسته شدید می توانید به یک هواپیما نقل مکان کنید و بعد از فرود آمدن به سمت یک رودخانه بروید و سوار قایق شوید، همه این ماجراها هیجان انگیز است. شما در هر مسابقه ای اعم از پرواز و قایق سواری می توانید تفریح کنید و حتی با وجود فرمان های بازی می توانید بازی را برای خود اختصاصی نمایید. با توجه به آن که هزینه خرید بازی های ایکس باکس وان بالا بوده به همین دلیل کرایه بازی Xbox oneبه صرفه تر می باشد. 

در بازی State Decay شما در جایی گیر افتادید و گروه شما در حال مبارزه با یک گروه نامرئی می باشد. شما به اندازه کافی اسلحه و غذا دارید و می توانید این بازی را به شکل آنلاین و با چهار نفر انجام دهید. نمایش EA به این معنی است که این بازی از طریق آنلاین است و برای تمام مردم دنیا بصورت آنلاین قابل اجرا است. اگر شما به دنبال هیجان هستید می توانید این بازی را امتحان کنید.

برای کرایه بازی Xbox oneشما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید این سایت با ارائه کنسول های بازی در نظر دارد تا نیاز خانواده ها را برطرف سازد.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه پلی استیشن تهران

کرایه پلی استیشن تهران
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره بازی ps4 مراجعه کنید. معرفی بازی PES 2017 سری بازی های FIFA و PES همیشه جزو پرطرفدار ...

اجاره ps4 و لوازم جانبی ps4

اجاره ps4 و لوازم جانبی ps4
کنسول های بازی جدید مانند پلی استیشن و ایکس باکس دارای قابلیت ها و تکنولوژی هایی هستند تا تجربه ی لذت بخش تری از بازی های ویدئویی را نصیب...