دستگاه ليزر nd yag

اجاره دستگاه ليزر nd yag

برای اجاره دستگاه ليزر nd yag می توان به بخش بهداشت و سلامت سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 



دستگاه ليزر nd yag


زیبایی و سلامت پوست به عنوان یکی از دغدغه های بانوان مطرح شده است و بیشتر بانوان به دنبال متد و روش های جدید هستند.. برخی از پزشکان عقیده دارند که برای داشتن پوستی زیبا و همچنین بدون موهای زائد لیزر به عنوان یکی از بهترین روش های از بین رفتن موهای زائد مطرح شده و همچنین به سفید شدن پوست و شادابی پوست بدن کمک می نماید ولی برای انجام لیزر دستگاه و روش های مختلفی وجود دارد این که کدام نوع از آن ها بسیار موثرتر است بستگی به بدن شما دارد. در بخش های قبلی و در مقاله بهترین دستگاه لیزر به معرفی چندین دستگاه لیزر پرداختیم در این بخش قصد داریم به سراغ دستگاه ليزر nd yag برویم و از روش های اجاره دستگاه ليزر nd yag آگاه شویم.

آشنایی با دستگاه لیزر nd yag

در طول چند سال اخیر که لیزر به عنوان یکی از روش های موثر و کارآمد مطرح شده است طرفداران زیادی پیدا نموده که توانسته اند توسط این روش به پوستی شاداب و عاری از موهای زائد برسند. اگر از چند نفر از این افراد سوال نمایید متوجه می شوید که تمامی این افراد از دستگاه های مختلفی بهره برده و نمی توانند بطور دقیق اعلام نمود که کدام دستگاه لیزر برای شما مناسب است. برای این منظور بهتر است که به متخصصین و پزشکان مربوطه مراجعه کرده و با مشورت و آگاهی آن ها به سراغ لیزر کردن بروید. یکی از دستگاه های کاربردی که مورد استقبال قرار گرفته است دستگاه لیزر nd yag است که توانسته است طرفداران زیادی پیدا نماید.

بر اساس تحقیقات انجام شده ثابت شده است این نوع لیزر بیشتر برای افرادی که دارای پوست های سبزه هستند مناسب بوده و برای ساکنین آسیای شرقی دارای کاربرد مناسبی است. به دلیل آن که دارای قدرت بسیار بالایی بوده و می تواند از لایه های زیرین پوست هم عبور نماید به همین دلیل تاثیرات بسیار بالایی داشته و تا 90 درصد موفق عمل نموده است. به دلیل آن که قیمت خرید دستگاه لیزر nd yag بالا بوده و برخی علاقه به انجام لیزر در منزل دارند پیشنها می شود از سایت کلاب رنتر به دنبال اجاره دستگاه لیزر nd yag بگردید.


دستگاه ليزر nd yag

مزایا و معایب استفاده از دستگاه ليزر nd yag

همانطور که می دانید هر نوع دستگاه لیزری و هر چیز دیگری که برای ما کارایی دارد دارای مزایا و معایب متفاوتی بوده و به همین دلیل گفته می شود ابتدا با متخصصین این امر مشورت نموده سپس به سراغ لیزر بروید. در این بخش قصد داریم چند نمونه از مهمترین مزیت ها و معایب دستگاه ليزر nd yag را ذکر نماییم.  

مزایا

1. قدرت نفوذ و تاثیر این دستگاه بالا بوده به همین دلیل توانسته است نظر 90 درصد از مشتریان خود را جذب نماید

2. به دلیل تاثیر مثبت آن می توان گفت که بعد از چند جلسه شاهد کاهش چشمگیر رشد موهای بدن خود هستید. 

3. به دلیل آن که میزان قدرت و نفوذ این لیزر بسیار بالا بوده و حتی تا لایه های زیرین پوست هم نفوذ می نماید به همین خاطر برای افرادی با پوست تیره و سبزه بسیار مناسب است. 

معایب

1. معایب این دستگاه مانند سایر دستگاه های لیزر مشترک بوده و همه می دانند که بیشتر دستگاه های لیزر برای افرادی که دارای موهای بور هستند مفید نبوده و هیچ گونه تاثیر مثبتی ندارد.

2. دومین مشکل این دستگاه که بین سایر دستگاه ها هم مشترک است وجود دارد در هنگام انجام لیزر است که در وقاع برای آن که میزان درد کمتر شود نیاز به استفاده از داروی بی حس کننده است. 

برای اجاره دستگاه لیزر nd yag می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید، سایت کلاب رنتر به عنوان بزرگترین سایت اجاره آنلاین کالا آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی است. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویلچر در قم

اجاره ویلچر در قم
ویلچر به عنوان یکی از ابزار های اساسی و مهم برای معلولین و افراد کم توان سناخته شده است که می توانند با خیالی آسوده و بدون نیاز جابجا شوند ...

تشک مواج بیمارستانی

تشک مواج بیمارستانی
عدم تحرک و جابجایی در افراد سالمند و بیماران سبب ایجاد زخم هایی به نام زخم بستر می گردد که در صورت وقوع این حادثه ...