اجاره به شرط تملیک چیست؟

آشنایی با خرید اقساطی و شرایط خرید اقساطی

برای مشاهده کالاها و شرایط خرید اقساطی به بخش خرید اقساطی کالاهای موجود مراجعه نمایید.


تمام اموال و دارایی ها همچون خانه و زمین که مردم دارند ، می تواند باعث ایجاد برقراری قرار دادهای مختلفی شود ، افراد گاهی این اموال را مورد فروش قرار می دهند و البته گاهی هم اجاره می کنند ، هریک از این قرار دادها دارای قواعد خاصی می باشد و گاهی صرفا شاهد آن هستیم که با گذر از زندگی سنتی به زندگی پیچیده شهری شاهد بروز نوع جدیدی از این قرار دادها هستیم.

یکی از این نوع قراردادهایی که امروزه بسیار شاهد آن هستیم نوعی از قرار داد به اسم اجاره به شرط تملیک می باشد که پس از اتمام قرار داد اگر فرد اجاره کننده تمام شرایط قرار داد را بجا آورد می تواند طی پایان قرار داد صاحب ملک یا کالای مورد نظر شود.

برقراری تمام این قرار دادها آثاری را برای طرفین قرار داد دارد ، که از جمله آن می توان به آثار اصلی ویک سری تعهدات اشاره کرد که به موجب قانون در این قرار دادها وجود دارد و یک سری قرار دادهای فرعی که بین طرفین بسته می شود که بستگی به نوع قرار داد دارد و طرفین ملزوم به رعایت تمام بندهای موجود در قرار داد می باشند.

از جمله قرار دادهایی که طرفین خصوصا اجاره کننده ملزوم به رعایت آن است اجاره به شرط تملیک می باشد که در صورت عدم رعایت مفاد قرار داد مالک می تواند بطور کامل بنابر شرایط قرارداد معامله را فسخ کند.

مزایای منعقد کردن این نوع قرار داد برای فرد اجاره کننده افزایش قدرت خرید او می باشد نکته دیگری که از جمله مزایای این نوع قرار داد است این می باشد که فرد با توجه به محدود بودن منابع مالی می تواند از کالایی با ویژگی های بارز استفاده کند.

سایت کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد شما برای سفارشات خود می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت سیم کارت 912 اقساطی

قیمت سیم کارت 912 اقساطی
فروش اقساطی عبارت است از قراردادی که در طی آن خریدار با پرداخت مبلغی از پول می تواند اقدام به خریداری جنس مورد نظر خود کند یا می تواند ...

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور دستگاهی می باشد که اطلاعات را از دستگاه های دیگر نظیر کامپیوتر و تلویزیون دریافت می کند و با بزرگنمایی روی یک صفحه یا ...