ویدئو وال

اجاره ویدئو وال

برای اجاره ویدئو وال به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


ویدئو وال

                                                                 

استفاده از ابزار جدید باعث پیشرفت نمایشگاه ها شده است. در گذشته مردم زیاد از نمایشگاه ها استقبال نمی کردند. بسیاری از افراد نیز فکر می کردند نمایشگاه ها همان بازارچه ها هستند ولی با پیشرفت علم شکل برگزاری نمایشگاه ها نیز تا حدی دچار تغییر شد. امروز شرکت های حاضر در نمایشگاه ها سعی می کنند که با استفاده از ابزار جدید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنند. با توجه به اینکه نمایشگاه یک ابزار بازاریابی ارزان قیمت است بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که هنگام حضور در نمایشگاه خوش بدرخشند تا به این وسیله بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

یکی از ابزاری که در نمایشگاه های مدرن و مهم استفاده می شود ویدئو وال است. شما با استفاده از این وسیله قادر هستید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. سیستم ویدئو وال یک سیستم یکپارچه است، این سیستم قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی و دیتا با فرمت های مختلف تصویر را دارد. این سیستم علاوه بر پخش تصاویر زنده می تواند تصاویر ضبط شده را نیز نشان دهد. در حقیقت برای آن که بتوان از یک ویدئو وال در نمایشگاه استفاده نمود لازم است که اقدام به اجاره ویدئو وال بنمایید. 

ویدئو وال ها معمولا در سه نوع ماژول led برای مصارف خارجی،مانیتورهای lcd و Rear Back projection برای محیط های داخلی استفاده می شوند. ماژول های led را شما می توانید بطور گسترده در سطح شهرها مشاهده کنید. این ماژول ها روشنایی بالا و قیمت پایینی دارند. همچنین  بین تصاویر آن درز و فاصله ای وجود ندارد. نمایشگرهای Rear Back projection با استفاده از ویدئو پروژکتورها کار می کنند این نمایشگر مجهز به یک آینه خاص و کاملا تخت است که قابلیت انعکاس تصویر ویدئو پروژکتور را دارد. نمایشگرهای ال سی دی کنار هم قرار می گیرند و تصاویر یکپارچه ای را به وجود می آورند. همچنین این نمایشگرها قادر هستند تصاویر منفردی را نیز ایجاد کنند.

اگر به دنبال اجاره ویدئو وال هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید تا بتوانید وسیله مورد نیاز خود را سفارش دهید. در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

مبلمان نمایشگاهی

مبلمان نمایشگاهی
مبلمان نمایشگاهی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات نمایشگاهی در چند سال اخیر مطرح شده است که سبب ...

نمایشگرهای led

نمایشگرهای led
امروزه کاربرد نمایشگرها بسیار گسترش پیدا کرده و دیگر به استفاده در منزل ختم نمی شود بلکه در نمایشگاه ها هم ...