کرایه تلویزیون شهری و ویدئو وال در تهران

اجاره تلویزیون شهری و ویدئو وال

کرایه تلویزیون شهری و ویدئو وال از بخش اجاره تلویزیون شهری سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می‌باشند . در این راستا اطلاع‌ رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در کشورهای پیشرفته ، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه می‌شوند و سیستم‌های اطلاع‌ رسانی دیجیتال جایگزین سیستم‌های سنتی (پوسترها ، بروشورها و اعلامیه‌های چاپ شده و …) شده‌اند .

با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد . با توجه به اینکه تلویزیون های خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند ، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده‌ اند.                                                                                                                         

ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد . نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید  واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد.                                                                                  

کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر به راحتی کالای خود را بررسی کنید و محصول مورد نظر را درب محل خود تحویل بگیرید. همچنین شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند و اکو در کرج

اجاره باند و اکو در کرج
باند و اکو را می توانید در جشن ها و مراسم و بسیاری مراسم دیگر استفاده نمایید و از کیفیت بالایی که این سیستم صوتی دارند پیام خود را انتقال دهید.

قیمت کرایه تلویزیون شهری

قیمت کرایه تلویزیون شهری
می توانید برای این که در محیط های مختلف دیده شوید از تلویزیون های شهری استفاده نمایید این تلویزیون ها با داشتن دید بیشتر و بهتر می توانند شما را ...