کرایه تلویزیون شهری LED

کرایه تلویزیون شهری LED

جهت کرایه تلویزیون شهری LED به بخش اجاره تلویزیون شهری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های شهری به تابلوهای بزرگی اطلاق می شود که جهت تبلیغات و اطلاع رسانی در مکان های شلوغ و پر تردد استفاده می شود. این تلویزیون ها ساختاری متفاوت نسبت به ما بقی نمایشگر ها دارد.

این نمایشگر از کنار هم گذاشتن تابلوهای کوچک یا به عبارتی تلویزیون های LED کوچک ساخته می شود که فناوری نور پشت زمینه آن دیود نورانی می باشد.

تلویزیون های شهری از نظر ساختار پیکسلی به دو صورت RGB و 2RGB تقسیم بندی می شوند. که در 2RGB به جای هر رنگ سبز و آبی و قرمز که یک LED  دارد از 2 LED  استفاده می شود.که بسیار در روشن کردن نور پشت زمینه و کیفیت تصویر تاثیر دارد.

نمایشگرهای غول پیکر از نظر ساختار فیزیکی به 2 گونه INDOOR (فضای بسته) و OUTDOOR  (فضای باز) تقسیم بندی می شوند که در نمایشگرهای فضای باز باید خصوصیاتی لحاظ شود که در ادامه بیان می شود.

تلویزیون های شهری در فضای باز ، اول: باید ضد ضربه باشد، زیرا امکان برخورد اجسام و اشیاء مختلف به تلویزیون وجود دارد. دوم: باید ضد آب باشد ، به این دلیل که در طول سال بارش باران و همچنین شستشو دوره ای وجود دارد. سوم: باید ضد نور باشد ، زیرا در فضای باز تابش مستقیم نور خورشید وجود دارد و اگر صفحه ضد نور نباشد و همچنین نور آن زیاد نباشد علاوه بر دیده نشدن صفحه نمایش منعکس شدن نور خورشید بر اثر برخورد به شیشه نمایشگر باعث اذیت شدن چشم مردم نیز می شود.

نمایشگرهای شهری به 2 صورت آنلاین و آفلاین می تواند کاربرد داشته باشد که در مواقع نمایش آنلاین توسط یک کامپیوتر که کنترلر نامیده می شود به اینترنت اتصال پیدا می کند و می توان به صورت آنلاین فیلم یا عکس پخش کرد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. در صورت قصد مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانید سپس محصول خود را درب منزل تحویل می گیرید و هزینه اجاره را پرداخت می کنید.

جهت پاسخ به پرسش های شما با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه میکروفون

کرایه میکروفون
میکروفون ها دستگاه های مبدلی هستند که انرژی صوتی حاصل از فعالیت هنجره شما را به انرژی های الکتریکی قابل درک توسط سیستم صوتی تبدیل می نماید ...

اجاره ویدئو پروژکتور فلش خور

اجاره ویدئو پروژکتور فلش خور
ویدئو پروژکتور ها نوعی نمایشگر هستند که با تابیدن پرتوهای نور بر روی سطوح مختلف می توانند محتواهای مختلف را به نمایش درآورند.