ملاک های انتخاب یک تلویزیون عالی

اجاره تلویزیون

تلویزیون های بر اساس موارد زیادی از هم تفکیک می شوند و هر شخصی ممکن است ملاک مشخصی برای اجاره تلویزیون داشته باشد .

ملاک های اجاره تلویزیون :

  • کیفیت صفحه نمایش تلویزیون
  • اندازه صفحه نمایش تلویزیون
  • قطر تلویزیون
  • میزان مصرف انرژی
  •  مقدار دقت در رنگ تصاویر
  • تکنولوژی بکار رفته در صفحه نمایش
  • امکانات ویژه تلویزیون مانند 3D
  • قیمت و یا هزینه تلویزیون
  • ملاک های شخصی مانند رنگ و ...

این ها فاکتور های عمومی است که اکثر افراد از آن ها برای انتخاب تلویزیون مورد نظر انتخاب می کنند.

کیفیت صفحه نمایش:

صفحه نمایش های تلویزیون ها کیفیت های متفاوتی دارد که به عنوان مثال می توان به  HD,FullHD,2K,4Kاشاره کرد این کیفیت ها در ساخت تلویزیون های خانگی بکار می رود. اول از HD برای تلویزیون های خانگی استفاده می شد پس از آن HD و FullHD نیز برای افزایش کیفیت مورد استفاده قرار گرفت. 4k اولین بار در سینما ها بکار گرفته شد زیرا زمانی که فیلم ها را با کیفیت های کمتر پخش می کردند افرادی که در صف اول نشسته بودند فیلم را به ضورت پیکسل پیکسل می دیدند و این حس ناخوشایندی به بیننده ها منتقل می کرد دلیل این اتفاق نیز این بود که در سینما تصویر کشیده می شد و چون تصویر بزرگتر می شد کیفیت آن پایین می آمد. بنابراین با ابداع کیفیت 4k توانستند این مشکل را حل کنند و پس از آن با استفاده در اندازه های کوچکتر متوجه شدند که کیفیت به مراتب بیشتر و رنگ ها بهتر نمایش داده می شود. از آن زمان شرکت های مختلف همچون ال جی ، سامسونگ ، سونی و... از کیفیت 4k در ساخت تلویزیون هایشان استفاده کردند.

اندازه صفحه نمایش:

نکته دیگر در اجاره تلویزیون توجه به اندازه صفحه نمایش است. برای مثال اجاره تلویزیون با صفحه نمایشی بین 30 تا40 اینچ برای منازل با اندازه متوسط بسیار مناسب است و تصاویر را زیبا تر نشان می دهد و نه خیلی کوچک است و نه خیلی بزرگ که فضای زیادی بگیرد. البته اجاره تلویزیون برای کسانی که می خواهند در نمایشگاه شرکت کنند بهتر است اجاره تلویزیون با اندازه 40 اینچ یا بزرگتر استفاده کنند تا بتوانند توجه بیشتری به خود جذب کنند.

مصرف برق تلویزون :

مصرف انرژی تلویزیون ها برای هزینه ‌ای که ممکن است داشته باشد مهم است و هرچه تلویزیون مصرف کمتری داشته باشد هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

تکنولوژی تلویزیون :

تکنولوژی بکار رفته در صفحه نمایش اهمیت بالای در کیفیت تصاویر داردبرای مثال اگر صفحه نمایش LCD باشد تمامی رنگ ها به صورت عادی نشان داده می شود به جز رنگ مشکی . علت آن هم این است که د راین تکنولوژیبرای تولید رنگ سیاه از خروج نور با کج کردن کریستال های داخل صفحه انجام می شود و نمی تواند آن حس واقعی را به شما انتقال دهد.

اما  اگر اجاره تلویزیون LED را در ذهن دارید باید بگویم که دیگر مشکل خوب دیده نشدن رنگ مشکی را ندارید و این نمایشگر رنگ مشکی را به خوبی می تواند نشان دهد و در ضمن نمایشگر های LED برق کمتری نسبت به سایر نمایشگر ها مصرف می کند و زیرا LEDها یا دیود ها مصرف انرژی کمتری دارند.

قیمت تلویزیون :

در اجاره تلویزیون باید به قیمت آن هم توجه کنید یعنی قیمت جنسی که انتخاب مرده‌اید نسبت به امکانات و کیفیتی که دریافت می کنید چقدر است.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بخاری در تهران

کرایه بخاری در تهران
کرایه بخاری در تهران برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات سرمایشی و گرمایشی مراجعه کنید. تهران یکی از شهر ...

کرایه ملزومات برای نمایشگاه

کرایه ملزومات برای نمایشگاه
تبلیغات در نمايشگاه به عنوان يک علم تخصصي در دنيا مطرح است. از اين رو تخصص، دانش، تجربه و از همه مهمتر فرهنگ مناسب براي طراحی و اجرای این گونه...