مقایسه برند های مختلف لپ تاب

برندهای لپ تاپ 

امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و تقریبا هر روز لپ تاپ جدیدی به بازار عرضه می شود. با به روز شدن و توسعه لپ تاپ های جدید، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد.

تنوع در مدل و برند، لپ تاپ ها بسیار بالا است و اگر درک درستی از نیاز خود و ویژگی های آن ها را به خوبی نشناسید حتما در انتخاب به مشکل برمی خورید.

قبل از تهیه لپ تاپ از نیاز خود آگاه باشید و توقعی که از یک لپ تاپ دارید را مورد بررسی قرار دهید. سپس در مورد مشخصات انواع مختلف لپ تاپ ها مطالعه کرده و اطلاعات کافی را بدست آورید.شناخت برندهای مختلف و انواع آن ها باعث می شود یک انتخاب درست و آگاهانه داشته باشید. شرکت ها و کمپانی های مختلفی در دنیا وجود دارند. هر یک از این شرکت ها لپ تاپ هایی را با ویژگی های متفاوت طراحی کرده و به بازار عرضه می کنند. اگر بخواهیم برخی از برندهای مطرح دنیا در ساخت لپ تاپ را معرفی کنیم. نام کمپانی های زیر حتما وجود خواهد داشت.

انواع برند لپ تاب - کلاب رنتر

Lenovo/لنوو، ASUS/ایسوس، DELL/دل، HP/اچ پی، Apple/اپل، Acer/ایسر، MSI/ ام اس آی، SAMSUNG/سامسونگ، Microsoft/مایکروسافت این کمپانی ها، از موفق ترین کمپانی های ساخت لپ تاپ هستند. می توان گفت صاحبان نظران دنیای لپ تاپ این شرکت ها و برندها می باشند.برخی از این برندها در بازارهای ایران نیز وجود دارند و به فروش می رسند. اگر بخواهید اطلاعات مختصری در مورد هریک از این برندها کسب کنید. توصیه می کنیم به ادامه مقاله توجه نمایید.

لنوو(Lenovo)

شرکت لنوو بزرگترین کمپانی تولید کننده کامپیوترهای شخصی در دنیا است. ساخت لپ تاپ توسط این کمپانی در حال رقابت با دیگر کمپانی های تولید کننده لپ تاپ است. سری جدید محصولات این کمپانی که به Thinkpad شهرت دارند به دلیل عمر بالای باتری طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. طراحی نوت بوک های زیبا و سبک موسوم به Yoga Book از دیگر محصولات شناخته شده این کمپانی است. لپ تاب های لنوو به کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده اند. محصولات این کمپانی را به طور کلی می‌توان در سه دسته زیر تقسیم کرد. 

  • لپ تاب های یوگا یا همان لپ تاب های انعطاف پذیر که با چرخش 360 درجه ای به تبلت تبدیل خواهند شد. لپ تاب های یوگا برای انجام کارهای روزانه مناسب هستند و برای انجام کارهای گرافیکی سنگین نباید روی آن ها حساب کنید. این لپ تاب ها به که الترابوک مشهور است محصولی لوکس در بازار لپ تاب به حساب می‌آید و قیمت آن نسبت به سایر لپ تاب ها بالاتر است. طراحی منحصر به فرد و قابلیت تاچ دو نقطه ای همزمان از ویژگی هایی است که الترابوک های لنوو را از محصولات مشابه متمایز ساخته است. 

اجاره لپ تاب لنوو - کلاب رنتر

  • لپ تاب های گیمینگ Thinkpad همانطور که از نامش پیداست برای انجام بازی های کامپیوتری طراحی شده است. این لپ تاب دارای پردازنده گرافیکی قدرتمندی است که پردازش تصویر را با سرعتی باور نکردنی انجام می‌دهد تا کاربران تجربه واقعی تری را از بازی داشته باشند. پردازنده قدرتمند نیازمند سیستم خنک کننده مناسبی است که بتواند دمای پردازنده را در حالت تعادل نگه دارد. پس نباید از لپ تاب های گیمینگ انتظار بدنه ای باریک و ظریف داشته باشیم. 

 --> برای مشاهده لیست قیمت لپ تاب های لنوو کلیک کنید

بهترین لپ تاب های لنوو 

شاید بهترین لپ تاب جمله ای کلی باشد و بهترین از دید هر فردی با معیار خاصی تعریف شود. در این جا تصمیم گرفتیم با توجه به نظرات کاربران حرفه‌ای و همچنین مشخصات فنی پر طرفدار ترین لپ تاب های لنوو در چند دسته کاربرد کلی را معرفی کنیم. 

در بین لپ تاب های گیمینک لنوو لقب بهترین لپ تاب به لژیون Y7000 می‌رسد. این لپ تاب دارای پردازنده intel core-i7 و کارت گرافیک GTX 1060 می‌باشد. این لپ تاب با رم گرافیکی 16 گیگ خود به خوبی از پس پردازش های تصویری بر می‌آید. نمایشگر 15.6 اینچی این دستگاه ابعاد مناسبی برای یک لپ تاب گیمینگ به شمار می‌آید. با توجه به بدنه فلزی وزن 2.3 کیلوگرمی آن کاملا توجیه پذیر است. البته سیستم صوتی این لپ تاب را نمی‌توان نقطه قوت آن دانست اما با توجه با قیمت 1500 دلاری این لپ تاب را می‌توان یکی از بهترین انتخاب ها برای لپ تاب های گیمینگ دانست.

بهترین لپ تاب لنوو - کلاب رنتر

اگر بخواهیم بهترین لپ تاب روزمره برای انجام کارهای تجاری را معرفی کنیم بدون شک به مدل Thinkpad X1 می‌رسیم. این لپ تاب با طراحی زیبا و وزن سبک برای جابه جایی بسیار مناسب است. صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاب با رزولوشن تصویر1440*2560 کیفیت تصویر فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده intel core-i5 این لپ تاب عملیات های مختلف کاربر را در زمانی کوتاه انجام می‌دهد و بهترین نتیجه را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

مدل های مختلفی از برند لنوو برای اجاره در سایت کلاب رنتر قرار داده شده است. شما می توانید اجاره لپ تاپ لنوو را از سایت کلاب رنتر انجام دهید.

ایسوس(ASUS)

کمپانی ایسوس یک شرکت تایوانی است که با سال ها تولید محصول درجه یک توانسته است  در رتبه سوم جهان قرار گیرد.ابن شرکت از میان شرکت های کامپیوتری رتبه 86 را کسب کرده است و برتری آن نسبت به سایر کمپانی ها طراحی زیبا و پشتیبانی قوی آن بوده است.. نکته قابل توجه در لپ تاپ های ایسوس طراحی زیبا و ظریف آن ها است. لپ تاپ های این شرکت با بهترین مواد فلزی تولید می شوند. ایسوس لپ تاب های خود را برای کاربرد های مختلفی طراحی کرده است و همواره تلاشش بر این بوده است تا بتواند نیاز های تمامی کاربران لپ تاب را پوشش دهد. تنوع محصولات ایسوس در هر دسته از لپ تاب ها بسیار بالا است و انتخاب های متعددی را پیش روی خریداران قرار می‌دهد. 

لپ تاب های پر طرفدار ایسوس در سه سری K,X و Zenbook روانه بازار شده است. در ادامه به معرفی بهترین نمونه از هر سری می‌پردازیم. 

  • ASUS K540 

در بین لپ تاب های سری K ایسوس مدل K540 را می‌توان بهترین محصول این کمپانی دانست. این مدل با بدنه پلاستیکی و وزن 1.9 کیلوگرمی برای جابه جایی های دائمی طراحی شده است و از بهترین انتخاب ها برای خرید لپ تاب روزانه است. این لپ تاب دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و مات است که از تکنولوژی محافظ چشم در آن بهره گرفته شده است. پردازنده intel core-i7 و حافظه گرافیکی اختصاصی این سیستم را برای انجام پردازش های متعدد مناسب ساخته است. یک ترا بایت حافظه داخلی و 8 گیگ رم گرافیکی اختصاصی این لپ تاب را برای انجام کارهای گرافیکی مناسب ساخته است. تنوع پورت های ورودی این لپ تاب هم از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاب است. اجاره لپ تاب asus k540 - کلاب رنتر

  • vivobook X540

در بین لپ تاب های میان رده که برای کاربری عمومی طراحی شده اند vivobook X540 را می‌توان یکی از بهترین لپ تاب ها دانست که با داشتن سخت افزار های مناسب و جرفه‌ای و همچنین قدرت پردازش بالا و البته قیمت مناسب از بهترین انتخاب ها برای خریداران است. ایسوس در طراحی این لپ تاب تمامی نیاز های کاربران را در نظر داشته باشد و پورت های متنوعی را در این سیستم طراحی کرده است. 

اپل(Apple)

کمپانی اپل برای مدت های طولانی جزو برترین های جهان بوده است. شرکت اپل همچنان جایگاه بالایی در بین تولید کنندگان لپ تاپ دارد. که این موضوع به علت داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن است.لپ تاپ های اپل طرفداران خاص خودش را دارد. اجاره لپ تاپ اپل می تواند هزینه های شما بسیار کاهش دهد. شما می توانید اجاره لپ تاپ را در مدت زمان مشخصی که به آن نیاز دارید انجام دهید.

سایت کلاب رنتر یکی از جامع ترین سایت های اجاره کالا است. که انواع لپ تاپ ها را با بهترین قیمت برای اجاره در سایت قرار داده است. شما می توانید با توجه به نیازی که دارید لپ تاپ مورد نظر را اجاره نمایید.قیمت اجاره لپ تاپ با توجه به مدل و برندی که دارند متفاوت است. برای مثال هرچه مدل لپ تاپ به روزتر و جدیدتر باشد و از امکانات بیشتری برخوردار باشد. قیمت بالاتری دارد.

برخی از مدل های لپ تاپی که در سایت کلاب رنتر برای اجاره قرار گرفته است. عبارتند از:

  • لپ تاپ ASUS X540LD i5 6GB 1TB 2GB
  • لپ تاپ Asus k556 – i7-8-1t 2g full hd 
  • لپ تاپ Asus x540-celeron-2-500 intel
  • لپ تاپ Lenovo Ip 310 dual-4-1t 2g
  • لپ تاپ Lenovo IdeaPad 110 Celeron N3060-4-500-Intel
  • لپ تاپ Lenovo IdeaPad 110 i3-4-1t 2g
  • لپ تاپ Dell corei3-ram2

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره لوازم نمایشگاهی در اصفهان

اجاره لوازم نمایشگاهی در اصفهان
نمایشگاه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی در جهان می باشد ، شرکت ها با استفاده از نمایشگاه می توانند رقبای خود را بشناسند و نوع ...

قیمت کرایه تجهیزات نمایشگاهی تهران

قیمت کرایه تجهیزات نمایشگاهی تهران
تجهیزات نمایشگاهی بسیار متنوع هستند و در صورتی که هرکدام در جای درست خود استفاده شود می تواند اثربخش باشند.