تجهیزات صوتی

اجاره تجهیزات صوتی مقرون به صرفه 

برای اجاره تجهیزات صوتی به بخش صوتی و تصویری سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.


تجهیزات صوتی

                                                             

تمام علاقمندان به موسیقی می دانند که برای داشتن صدای خوب باید از تجهیزات صوتی با کیفیت عالی استفاده کنند. در سال های اخیر ما شاهد پیشرفت سریع سیستم های صوتی می باشیم. اگر شما به دنبال خرید یک پکیج صوتی می باشید در ابتدا بهتراست مشخص کنید که چه مقدار می خواهید برای خرید این محصولات هزینه کنید. خرید این محصولات تا حد زیادی اقتصادی نمی باشد زیرا بعد از مدتی تجهیزات جدیدی وارد بازار فروش می شود و سیستم صوتی شما قدیمی می شود. برای کاهش هزینه می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و اقدام به اجاره تجهیزات صوتی مورد احتیاج خود نمایید.

آلتیمیت ایرز یک کمپانی فعال در زمینه ساخت سیستم های صوتی است که در سال 1995 تاسیس شد. اسپیکرهای جدید ضدآب این کمپانی 3 Boom و Megaboom 3 می باشند. طراحی این اسپیکرهای بلوتوثی به گونه ای است که حمل و نقل آن ها آسان است. یک حسن محصولات این شرکت این است که در عین داشتن کیفیت بالا و صدایی دلنشین قیمت مناسبی دارند. پارچه ای که برای پوشاندن اسپیکرهای جدید مورد استفاده قرار گرفته است, دو رنگ بوده و درخشان تر است و برای دوام بیشتر بافت فشرده تری دارد. پلاستیکی که در بدنه این اسپیکرها استفاده می شود, نازک تر بوده و در نتیجه ناحیه ای که از آن صدا خارج می شود بیشتر است.

برد بلوتوث در این اسپیکرها افزایش پیدا کرده است و درگاه USB که برای شارژ اسپیکرها استفاده می شود نیز از زیر اسپیکر به زیر نوار پلاستیکی منتقل شده است. با این تغییرات اسپیکر می تواند به شکل ایستاده قرار بگیرد و شارژ شود. این دو اسپیکر مجهز به گواهی نامه ضدآب و ضد گرد و خاک IP67 می باشند.

اگر به دنبال اجاره تجهیزات صوتی هستید می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید این سایت بزرگترین سایت اجاره آنلاین است.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره نمایشگر نمایشگاهی

اجاره نمایشگر نمایشگاهی
نمایشگر های مختلف به راحتی می توانند اطلاعاتی که شما در اختیار آن ها قرار می دهید را به دیگران معرفی نمایید و نمایشگاه ها بهترین محل برای معرفی ...

اجاره ویدئو پروجکشن

اجاره ویدئو پروجکشن
پروجکشن ها دستگاه های بسیار مناسب با کیفیت پخش بالایی هستند که می توانند به سادگی تصاویر شما را با کیفیت پخش نماییند شما می توانید از آن ها در ...