اجاره تبلت سامسونگ

اجاره تبلت سامسونگ در سراسر ایران

برای اجاره تبلت سامسونگ به بخش لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 


اجاره تبلت سامسونگ


در دنیای امروزی تکنولوژی به حدی پیشرفت کرده است که می توان به راحتی تمامی کارهای خود را در یک گوشی موبایل و تبلت انجام دهید و دیگر نیازی به حمل لپ تاپ های سنگین نمی باشد.در حقیقت این بدین معنی نمی باشد دیگر لپ تاپ ها از مد افتاده و نیازی به خریداری نمی باشد بلکه تبلت ها تنها چندین کارایی لپ تاپ را داشته و به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین لپ تاپ گردد..

شرکت سامسونگ در طول چند سال اخیر توانسته است در زمینه صوتی و تصویری موفق عمل نموده و دستاوردهای مثال زدنی تولید نماید. در حقیقت این شرکت نه تنها در زمینه تلویزیون و گوشی موبایل موفق بوده بلکه تبلت های تولید شده هم دارای قابلیت بسیار بالایی می باشد. تبلت سامسونگ به عنوان یکی از معروفترین تبلت های دنیا شناخته شده و در ایران دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد. به دلیل آن که در این جامعه کودکان بسیار به وسایلی نظیر گوشی و تبلت وابستگی دارند و بطور مداوم از این گونه وسایل به عنوان وسیله بازی استفاده می نمایند به همین دلیل در بیشتر منازل تبلت سامسونگ مشاهده می شود. 

با توجه به آن که در سه ماهه تابستان کودکان مشغول بازی و فعالیت هستند و وجود تبلت هیچ گونه لطمه ای به درس های آن ها وارد نمی کند به همین دلیل می توان در این مدت به فکر اجاره تبلت باشید. برای آن که بتوان از یک مکان مطمئن و معتبر اجاره نمایید پیشنهاد ما به شما برای اجاره تبلت سامسونگ سایت کلاب رنتر می باشد. 

معرفی تبلت های سامسونگ

سامسونگ را با محصولات صوتی و تصویری می شناسیم و گوشی های موبایل آن هم به خوبی جای خود را در بازار موبایل ایران باز کرده است. این کمپانی تبلت های خود را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه کرده است و با تولید تبلت هایی با قیمت مناسب توانسته است بخشی از بازار را که به دنبال اجاره تبلت با قیمت مناسب هستند را به دست بگیرد. البته سامسونگ بازار های دیگر را هم در نظر داشته است و چند نمونه از تبلت های خود را با قابلیت های جالب توجه برای بازار اجاره تبلت لوکس آماده کرده است. در ادامه چند نمونه از محصولات این کمپانی را با هم بررسی می کنیم. 

اجاره تبلت Samsung galaxy tab A10

این محصول در سال 2016 به بازار عرضه شد و در بین تبلت های میان رده به محبوبیت رسید. تبلت galaxy A10 دارای صفحه نمایش 10 اینچی با کیفت تصویر 1200*1920 پیکسل است. جنس صفحه نمایش آن شیشه است و از لمس همزمان پشتیانی نمی کند. این محصول 525 گرم وزن دارد و با توجه به ابعادش نسبتا سنیگن است. در لبه سمت راست آن شکاف سیم کارت قرار دارد و از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می کند. 

اجاره تبلت galaxy tab 10

سامسونگ در طراحی این محصول از پردازنده 4 هسته ای همراه با سیستم عامل اندروید استفاده کرده است. 2 گیگا بایت رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی امکان نصب اپلیکیشن های مختلف را برای این محصول فراهم کرده است. به طور کلی اجاره تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB A10 برای افرادی که به دنبال اجاره تبلت میان رده با قدرت پردازشی خوب و قیمت مناسب هستند توصیه می شود.

اجاره تبلت گلکسی Tab S4

سری s تبلت های سامسونگ پرچم دار تبلت های این کمپانی هستند. تبلت گلکسی tab s4 در سال 2018 به بازار عرضه شد. این محصول دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی با رزولوشن 2560*1600 پیکسل است و تصاویر را با کیفیت خوبی نمایش می دهد. پشتیبانی از چند نقطه لمس همزمان از ویژگی های خوبی است که در این تبلت به کار رفته است. وزن دستگاه 482 گرم است و در لبه آن شکاف سیم کارت قرار دارد. 

پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی اختصاصی این تبلت را برای انجام پردازش های سخت آماده کرده است.سامسونگ از سیستم عامل اندروید 8 برای این دستگاه استفاده کرده است. گلکسی Tab S4 دارای 4 گیگ رم است و در دو مدل با ظرفیت حافظه 64 و 256 گیگ به بازار عرضه شده است. دوربین اصلی آن 13 مگا پیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگا پیکسل است. به طور کلی اجاره تبلت گلکسی Tab S4 برای افرادی که کارایی های گرافیکی و مالتی مدیا انجام می دهند مناسب است.

سایت کلاب رنتر به عنوان بزرگترین مرجع آنلاین اجاره کالا در ایران بهترین گزینه برای اجاره تبلت سامسونگ است. 

 

سایر بلاگ های مرتبط

سونی و تبلت های آن

سونی و تبلت های آن
بررسی تبلت های شرکت سونی و امکانات آن

بهترین لپ تاپ های موجود در بازار

بهترین لپ تاپ های موجود در بازار
بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را می توان بسته به مشخصات فنی درون آن دسته بندی کرد. به طور کلی با بالارفتن قابلیت ها معمولا نیز قیمت بالاتری ...