کنسول بازی کرایه ای

کنسول بازی اجاره ای در تهران

کنسول بازی کرایه ای از بخش اجاره بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

کنسول بازی ps4slim نیز همانند برادر بزرگتر خود از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن(play station vr) پشتیبانی می کند ، البته لازم به ذکر است که برای استفاده از Ps VR باید یک  PS4 CAMERA هم تهیه کرده و از طریق پورت aux به کنسول متصل کنید.

هر دستگاه الکتریکی برای ثابت ایستادن در محل خود به پایه های کوچکی نیازمند است . سونی در این مورد خلاقیت به خرج داده و از علامت های ضربدار، مربع، دایره و مثلث به عنوان پایه های کوچک و کوتاه استفاده کرده است.

 قطعا با استند آشنا هستید پایه ای مخصوص برای اینکه کنسول را بصورت ایستاده نگه داریم به نظر می رسد که نسخه استاندارد کنسول ps4 slim فاقد این استند است اما یک سوراخ دایره ای شکل در سمت راست کنسول قرار دارد که می تواند محل نصب این استند باشد ، بنابراین اگر به فکر عمودی قرار دادن استند هستید باید یک پایه نیز جداگانه برای آن تهیه کنید.

همانند PS4 معمولی، نسخه اسلیم نیز دارای دو درگاه USB در جلو است. فاصله این دو درگاه از هم، در نسخه اسلیم بیشتر از نسخه معمولی است. پشت دستگاه نیز شامل پورت‌های خروجی برق، HDMI،  AUX و اترنت است. همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید، نسخه اسلیم فاقد درگاه اپتیکال صوتی است. پس اگر سیستم صوتی خاصی را برای کنسول خود در نظر گرفته‌اید که نیازمند پورت صوتی ویژه‌ای هست، بهتر است کمی بیشتر در مورد انتخاب خود فکر کنید. لازم به ذکر است که نسخه معمولی PS4 از این درگاه صوتی برخوردار است.

پی اس چهار از یک نوار نورانی بلند استفاده می کند تا با رنگ های مختلف وضعیت دستگاه را برای شما می دهد قطعا می دانید که این نوار نورانی در نسخه اسلیم به یک نوار باریک سه چهار میلیمتری تبدیل شده است که در کنار دکمه روشن/خاموش دستگاه قرار دارد ، البته شایعاتی نیز مطرح شده بود که این نوار نورانی کوچک با دسته بازی هماهنگ خواهد بود اما مثال نقض برای این موضوع فراوان است .

برای مثال فرض کنید دستگاه شما روشن باشد اما دسته شما خاموش یا در حال شارژ باشد که باعث می شود نسبت به این شایعه شکاک باشیم.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و اگرسوالی برای شما مطرح است می توانید با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کنسول ایکس باکس

اجاره کنسول ایکس باکس
کنسول ایکس باکس یکی از جدید ترین کنسول هایی است که شما می توانید با آن سرگرم شوید و به عنوان یکی از غول های نسل هشتم شناخته می شود که می تواند با ...

اجاره پلی استیشن 4 پرو در تهران

اجاره پلی استیشن 4 پرو در تهران
پلی استیشن 4 پرو یکی از محصولات پرطرفدار شرکت سونی است که با گرافیک بسیار پیشرفته خود هیجان بیشتری را نصیب بازی خور ها می کند.