اجاره لوازم مجالس

اجاره لوازم صوتی اکتیو

اگر قصد اجاره تجهیزات مجالس را دارید می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سفارش خود را ثبت نمایید.


شرکت Dynacord سابقه طولانی را در طراحی و تولید سیستم های صوتی در کارنامه خود دارد و سری A این شرکت قصد دارد تا در ضمینه باند های قابل حمل تغییری در بازار ایجاد کند.این دسته از باندها دارای بلندگوهای 12 اینچی و 15 اینچی دوطرفه هستند علاوه بر این یک ساب ووفر 18 اینچی به کیفیت صدای می افزاید.

مدل A112A این شرکت 60 سانتی متر طول دارد و عرض و ارتفاع آن کمی بیش از 30 سانتی متر است, وزن این محصول 16 کیلوگرم است و با توجه به این ویژگی ها حمل و جابجایی این محصول بسیار راحت بوده و جایگذاری آن را در هر مکانی امکان پذیر می باشد.

این باند در دسته محصولات اکتیو قرار می گیرد و برای فعالیت دیافراگم خود نیازی به دریافت جریان الکتریکی ندارد و از آمپیلی فایر تعبیه شده در داخل دستگاه استفاده میکند.

شما می توانید جهت کرایه لوازم صوتی و تصویری با مراجعه به سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا جهت سفارش کالا اقدام نمایید و با استفاده از مشاوره کارشناسان ما به سوالات خود در این زمینه پاسخ دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت اجاره بلندگو

قیمت اجاره بلندگو
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره باند و اکو مراجعه کنید. بلندگو بلوتوث تکنولوژی بلوتوث در تمامی عرصه ها وارد ...

معرفی تجهیزات نمایشگاهی پرکاربرد

معرفی تجهیزات نمایشگاهی پرکاربرد
امروزه نمایشگاه ها تاثیر مهمی در افزایش فروش کالای شرکت ها دارند به گونه ای که تقریبا اکثر شرکت های بزرگ به دنبال شرکت در نمایشگاه های گوناگون هستند