اجاره کولر گازی در کرج

اجاره انواع کولر گازی پرتابل در کرج

به منظور اجاره کولر گازی در کرج به بخش اجاره تجهیزات مراسم در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با توجه به اینکه تغییرات آب و هوایی باعث افزایش دما در تابستان می شود استفاده از لوازم سرمایشی هنگام بالا رفتن دما امری اجتناب ناپذیر می باشد از این رو میزان کارکرد وسایل سرمایشی به ویژه کولرها با شروع فصل تابستان به طور چشمگیر افزایش می یابد.

اولین ایده سیستم های خنک کننده در مصر باستان شکل گرفت که نی ها را به وسیله آب خیس می کردند و آن ها را در پشت پنجره قرار می دادند تبخیر این نی ها در اثر جریان هوا باعث ایجاد باد خنکی در آن محل می شد ، در رم باستان نیز در خانه ها قنات هایی وجود داشت که با گردش جریان هوا داخل این چاه ها جریان هوای خنک ایجاد می شد.

سیستم های تهویه مدرن با پیدایش علم شیمی در قرن نوزدهم ظهور کرد ، در سال 1902 ویلیس کریر کولر گازی را در مقیاس بزرگ ساخت این دستگاه بیشتر به کنترل رطوبت می پرداخت.

با گذشت زمان شاهد تولید کولرهای گازی در شکل و اندازه های متفاوت می باشیم که قابل نصب روی دیوار و پنجره ها می باشند نوع پرتال این کولرها نیز در بازار موجود می باشد که نصب آنها راحت است نحوه عملکرد تمام این کولرهای گازی شبیه به هم میباشد.

هر کولری قابلیت خنک کردن یک اتاق را دارد اما برخی از کولرهای گازی می توانند چند اتاق را نیز گرم کنند ، برای خنک سازی همه اتاق ها چند کولر را به طور جداگانه در اتاق ها نصب می کنند هر چه شاخص EER یک کولر بیشتر باشد راندمان مصرف انرژی آن نیز بیشتر است.

این شاخص بیانگر میزان سرمای تولیدی به ازای انرژی مصرف شده می باشد در انتخاب کولرهای گازی باید به این شاخص توجه کنید.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد برای اجاره کولر گازی در کرج به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر بال ما تماس بگیرید

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره استند تولد

اجاره استند تولد
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات مراسم مراجعه کنید. استند تولد یکی از اقلامی است که به تازگی در جشن ها استفاده ...

چگونه یک سیستم صوتی خوب مناسب تهیه کنیم؟

چگونه یک سیستم صوتی خوب مناسب تهیه کنیم؟
تهیه سیستم صوتی مناسب برای مجالس - آشنایی با انواع باند و تجهیزات صوتی