اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کیش

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در جزیره زیبای کیش

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کیش به بخش تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کیش


جزیره زیبای کیش یکی از مناطق بسیار زیبایی است که در خلیج فارس همواره پذیرای بسیاری از گردشگران از داخل و یا خارج ایران است. کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد تجاری به ثبت رسیده است. این ویژگی باعث می شود که حضور در این جزیره با توجه به قوانین بین المللی نیاز به روادید یا ویزا نداشته باشد و رفت و آمد به این جزیره از طریق فرودگاه بین المللی کیش به سادگی برای کلیه اتباع کشورهای دیگر بجز اتباع اسرائیل که حضور آن ها در ایران ممنوع است بدون فرآیند ویزا امکان پذیر باشد.

بازار کیش و حضور گردشگران ایرانی و خارجی در این جزیره نیز باعث شده است که نمایشگاه های کیش به عنوان یکی از نمایشگاه های بسیار پر اعتبار مطرح شود حضور کارآفرینان در این نمایشگاه بین المللی نیاز به داشتن تجهیزات مناسب در این خصوص دارد. حضور در یک نمایشگاه به منزله جذب مخاطب و سودآوری برای بوده و برای آن که بتوانید یک حضور موثر و قوی داشته باشید لازم است که غرفه ای مناسب و با تجهیزات زیبا طراحی نمایند بنابراین برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کیش بهتر است به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 

برگزاری نمایشگاه های مهم در کیش باعث شده تا بسیاری از ارائه دهندگان کالا و خدمات در کشورهای دیگر از دور یا نزدیک، به بازار بسیار جذاب کیش علاقه مند باشند شرایط آسان حضور و همچنین علاقه به همکاری با ایرانی ها و بازار بسیار بزرگ ایران باعث شده است  این عرضه کنندگان کالا و خدمات به سمت کیش و نمایشگاه کیش بروند.

در نهایت باید گفت که برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی کیش نیاز به به اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کیش است که پیشنهاد ما به شما اجاره کالا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از سایت کلاب رنتر است.

اهمیت حضور در نمایشگاه کیش

جزیره زیبای کیش از سال 1353 به عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی شد و کمپانی های بزرگ نمایندگی های خود را در این شهر افتتاح کردند. با رشد اقتصادی جزیره بازرگانان از سراسر دنیا برای کسب درآمد این بازار پر رونق به کیش آمدند و این سرآغازی برای رشد و شکوفایی کیش بود. برگزاری نمایشگاه های سالیانه صنعتی هم نقش به سزایی در پیشرفت اقتصادی جزیره داشت و بازدید کنندگان بسیاری از کشور های مختلف برای بازدید از نمایشگاه به کیش سفر می کردند. 

هم اکنون کیش به عنوان یکی از مهمترین مناطق آزاد تجاری در کشور به شمار می رود و نمایشگاه های کیش از مهمترین نمایشگاه هایی هستند که در کشور برگزار می شود. این نمایشگاه ها با حضور شرکت هایی از کشور های مختلف در چهار روز برگزار می شود و میزبان بازدید کنندگان بسیاری است. اهمیت حضور در نمایشگاه هم به دلیل همین استقبال بی نظیری است که از نمایشگاه کیش می شود. 

کیش جزیره فرصت ها است و برای استفاده از تمامی فرصت هایی که در نمایشگاه در اختیار شما قرار می دهد باید برنامه ریزی داشته باشید و با هدف پیش بروید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا فرآیند کلی حضور در نمایشگاه را بررسی نماییم و راهکار هایی جهت حضور موثر در نمایشگاه را معرفی نماییم.

راهنمای حضور در نمایشگاه  

فرآیند حضور در نمایشگاه شامل چند گام ساده است که باید با برنامه ریزی و در بازه زمانی مناسب انجام شود تا دستاورد های مناسبی به همراه داشته باشد. نخستین گام اجاره غرفه نمایشگاهی است و نمایشگاه های شهر کیش در سالن نمایشگاهی جزیره برگزار می شود. این سالن در زمینی به وسعت 2100 متر و در نزدیکی فرودگاه بین المللی کیش واقع شده است. نمایشگاه بین المللی کیش دارای چند سالن به مساحت 72*90 متر مربع می باشد که محل برگزاری نمایشگاه های مهم کیش است. 

سالن نمایشگاه های بین المللی کیش امکانات رفاهی متعددی را برای غرفه داران و بازدید کنندگان در نظر گرفته است. اینترنت وایرلس، پارکینگ و فضای سبز، نمازخانه و اتاق استراحت از امکاناتی است که این سالن برای بازدید کنندگان در نظر داشته است. قرار گیری در نزدیکی فرودگاه و سرویس حمل و نقل از دیگر ویژگی های خوب این مرکز نمایشگاهی است. 

نشانی سالن نمایشگاه: 

جزیره کیش، بلوار ساحل، مرکز همایش های بین المللی کیش

تلفن تماس: 764-4421295

پس از اجاره غرفه نوبت به طراحی و ساخت غرفه می رسد. طراحی غرفه نقش بسیار مهمی در جذب بازدید کننده دارد. برای طراحی غرفه باید با طراحان حرفه ای همکاری داشته باشید. درباره اهمیت طراحی غرفه در مقاله ای به صورت جداگانه صحبت خواهد شد. پس از طراحی غرفه نوبت به تجهیز آن می رسد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با دقت لوازم غرفه را انتخاب نماییم. برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی پیشنهاد می کنیم از مراکز اجاره آنلاین استفاده نمایید. قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در سایت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تمامی نقاط کشور یکسان است و نیازی به پرداخت هزینه های زیاد برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کیش ندارید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اسپیس نمایشگاهی در اصفهان

اجاره اسپیس نمایشگاهی در اصفهان
امروزه شکل و نوع نمایشگاه ها به گونه ای می باشد که در آن از فناوری ها و ابزارهای جدید استفاده می شود تمام نمایشگاه ها در دنیا با ...

دیگر تجهیزات نمایشگاهی

دیگر تجهیزات نمایشگاهی
حضور در نمایشگاه ها امری مهم برای بسیاری از شرکت ها می باشد به گونه ای که آن ها با استفاده از این فرصت می توانند اقدام به بازاریابی ...