تاریخچه نمایشگاه در ایران


امروزه نمایشگاه های زیادی در ایران و خارج از ایران برگزار می شود. نمایشگاه ها با عناوین و موضوعات مختلفی برگزار می شود. هر یک از آن ها مخاطبین خاص خودش را دارد. برخی از نمایشگاه ها بین المللی هستند و برخی دیگر برای فروش کالاهای مصرفی برگزار می شوند.هدف نمایشگاه ها معرفی و فروش محصول و خدمات مختلف است. بهترین و موثرترین تبلیغات در نمایشگاه ها حاصل می شود.

تاریخچه حضور ایران در نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه در ایران به دوره حکومت ناصرالدین شاه می رسد. او برای اولین بار در سال 1248 از نمایشگاهی در اتریش بازدید کرد. سپس تصمیم گرفت محلی برای برگزاری نمایشگاه در ایران احداث کند.

اولین نمایشگاهی که ایرانیان در آن شرکت کردند. مشارکت صاحبان صنایع در نمایشگاه قصر بلورین لندن بود. این اتفاق در سال 1851 اتفاق افتاد و برای اولین بار تجربه بسیار خوبی بود. این نمایشگاه ویترین صنایع دستی و پارچه های قلمکار ایرانی بود. همچنین خشکبار تولیدی ایران هم در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.برگزاری نمایشگاه هزینه های زیادی به همراه دارد. زیرا برای تجهیز کردن یک نمایشگاه و آماده سازی غرفه به انواع وسایل و ابزار لازم است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی می تواند این هزینه های گزاف را بسیار کاهش دهد.

شرکت ها و مجموعه هایی که در نمایشگاه ها برای معرفی محصول و و خدمتی که دارند. حضور پیدا می کنند. عموما بودجه چندانی برای آماده سازی غرفه و نمایشگاه ندارند. برای آنکه بتوانند یک غرفه مناسب را آماده کنند. اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره تجهیزات غرفه به آن ها پیشنهاد می شود.تجهیزات نمایشگاهی و غرفه انواع مختلفی دارد و مجموعه ای بسیار گسترده است. شما با توجه به نیازی که دارید و بودجه ای که برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در نظر گرفته اید. می توانید به اجاره تجهیزات غرفه و اجاره تجهیزات نمایشگاهی از سایت های اجاره کالا بپردازید.

 برخی از رایج ترین تجهیزات غرفه سازی  عبارتند از: لوازم غرفه سازی، لوازم صوتی، لوازم تصویری، لوازم پذیرایی، لوازم دیجیتال، لوازم تجهیزات و تزئینات همه ی این دسته ها دارای کالاها و محصولات متنوعی هستند. که هریک از آن ها برای رفع نیازی طراحی شده است. هر مجموعه ای با هرگونه فعالیتی که داشته باشد. برای افزایش فروش و سود دهی اقداماتی را انجام می دهد. در مواقعی هزینه های بسیار زیادی برای این کار می کند.

تبلیغات نمایشگاهی

تبلیغات یکی از راه هایی است که شرکت و مجموعه شما را به دیگران معرفی می‌کند. در دنیای امروز تبلیغات بسیار گسترده است. و برای هر گروهی از افراد تبلیغات مشخصی وجود دارد. تبلیغات نمایشگاهی یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات است. مجموعه شما با شرکت در نمایشگاه و گرفتن غرفه می تواند محصول و خدمت خود را به مراجعه کنندگان معرفی کند.با توجه به این موضوع ظاهر غرفه و نمایشگاه بسیار پراهمیت است. و در تبلیغات شما بسیار تاثیرگذار می باشد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره تجهیزات غرفه سازی مهم ترین قسمت برگزاری هر نمایشگاه است.

سایت های اجاره کالایی وجود دارد. که انواع محصولات و کالاها را برای اجاره در اختیار شما قرار می دهند. یکی از سایت های جامع و بزرگ اجاره کالا، سایت کلاب رنتر است. سایت کلاب رنتر اجاره انواع کالاها و محصولات را انجام می دهد.سایت کلاب رنتر، یک سایت جامع برای اجاره کالا است. همچنین مجموعه ای بسیار مناسب برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره تجهیزات غرفه سازی است.شما می توانید با توجه به نوع و موضوع نمایشگاه تجهیزات مورد نیازتان را اجاره کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره تجهیزات غرفه سازی هزینه های شما را در آماده سازی نمایشگاه بسیار کاهش می دهد.

با توجه به نوع تبلیغ لیستی از وسایلی که نیاز دارید تهیه کرده و آن ها را در سایت کلاب رنتر بررسی کنید. تمام محصولات در سایت کلاب رنتر توضیحات لازم و مشخصات فنی را دارند. این موضوع مزیت این مجموعه به حساب می آید. زیرا شما می توانید اطلاعات دقیقی در مورد محصول کسب کرده و سپس آن را اجاره کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

کرایه صندلی در کرج

کرایه صندلی در کرج
میز و صندلی انواع بسیار متنوعی دارند و در مواردی این تنوع باعث می شود افراد دچار سردرگمی شوند اما بسته به کاربرد در محل مختلف و شکل و ظاهر در...

تهیه لوازم و تجهیزات نمایشگاهی

تهیه لوازم و تجهیزات نمایشگاهی
نمایشگاه به مکانی گفته می شود که کالاها، خدمات، تکنولوژی نو و تکنیک های جدید، برای معرفی و آشنایی مردم و متخصصین آن حوزه به ...