اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اهواز

کرایه وسایل نمایشگاه در اهواز

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اهواز به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

هر ساله نمایشگاه های زیادی در شهرهای مختلف برگزار می شود که به دو صورت ملی و بین المللی می باشد. نمایشگاه های ملی در سطح ایران می باشد و در نمایشگاه بین المللی شاهد رقابت بیشتر بین شرکت های داخلی و خارجی می باشیم. این نمایشگاه ها که در حوزه های مختلف صنعت برگزار می شود به فرصتی برای شناخت دستاورد های جدید علمی و پژوهشی و محصولات و خدمات توسعه یافته شرکت ها شناخته شده است.

نمایشگاه های صنعت نفت از مهمترین نمایشگاه های صنعتی کشور هستند که هر سال به میزبانی اهواز برگزار می شوند. هدف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی آشنایی بیشتر با دستاورد های جدید حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در موضوعات استخراج، پالایش و پخش است. شرکت کنندگان بسیاری از بیش از 20 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت می کنند و با غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی مناسب، حضوری موثر در نمایشگاه خواهند داشت. 

غرفه سازی در نمایشگاه  نفت و گاز با بودجه عظیم شرکت های پتروشیمی، نمونه ای بی بدیل از غرفه سازی است و طراحان و شرکت های اجاره تجهیزات نمایشگاهی سرمایه گذاری بسیاری برای جذب بازار این نمایشگاه داشته اند. شرکت کنندگان نمایشگاه نفت و گاز از چند ماه پیش از شروع نمایشگاه، برای حضور در نمایشگاه برنامه ریزی می کنند. سناریو های مشخصی برای جذب بازدید کننده و سفر آن در غرفه می نویسند. با همکاری طراحان حرفه ای، غرفه را به صورت جذاب و متناسب با اهداف کسب و کار طراحی می کنند و برای هر گوشه آن برنامه ریزی دارند. 

شرکت های بزرگ پتروشیمی و نفتی با اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت و متنوع و پس از چیدمان اصولی آماده پذیرایی از بازدید کنندگان هستند. این شرکت ها با دز نظر گرفتن نیازمندی های غرفه اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی می نمایند. استند های لمسی هوشمند و میز کانتر های ویژه، ست های نمایشگاهی و تلویزیون های LCD نمونه تجهیزاتی هستند که در این نمایشگاه به چشم می خورد. 

مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی 

پرسشی که ممکن است ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده باشد این است که چرا شرکت های بزرگ نفتی که بودجه بسیاری برای شرکت در نمایشگاه در اختیار دارند باید به جای خرید نسبت به اجاره تجهیزات نمایشگاهی تمایل داشته باشند. پاسخ آن در مزایای اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. 

شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی دردسر های نگهداری از تجهیزات پس از پایان نمایشگاه را ندارید. بسیاری از شرکت ها انباری برای ذخیره سازی لوازم غرفه سازی ندارند و به همین جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی را کم هزینه می دانند. 

مزیت دیگری که اجاره تجهیزات نمایشگاهی نسبت به خرید دارد، امکان انتخاب کالاهای موجود در بازار است. شما می توانید هر سال تنوع بالایی از تجهیزات نمایشگاهی را برای غرفه نمایشگاهی خود در نظر می گیرد. به منظور اجاره تجهیزات نمایشگاهی شما با انتخابات گسترده ای روبرو هستید. به همین جهت برای غرفه سازی می توانید متناسب با هدفی که هر سال از حضور در نمایشگاه در نظر دارید غرفه نمایشگاهی خود را انتخاب نمایید. شما باید بدانید که قبل از حضور در نمایشگاه باید برنامه ریزی کنید و به نکاتی توجه کنید، به طور مثال در ابتدا باید مطمئن شوید که موضوع نمایشگاه متناسب با نوع کسب و کار شما باشد. شما بعد از حتمی شدن حضور خود در نمایشگاه باید برنامه ریزی کنید و نسبت به تهیه احتیاجات و الزامات برای این فرصت محدود تلاش کنید.

شرایط اجاره تجهیزات نمایشگاهی 

در ابتدا اگر برند خود را ثبت نکرده اید سریعا به ثبت آن بپردازید. زیرا در نمایشگاه برند و اسم شما است که می درخشد و شما برای آن تبلیغات می کنید. پس از آن باید در صورت صلاحدید مدیرعامل ، جلسه ای با عواملی که می خواهند در نمایشگاه حضور پیدا کنند تشکیل شود و عوامل مربوطه توسط مدیر شرکت یا مدیر فروش و بازاریابی توجیح شوند.

در گام بعدی شما باید بنر و کاتالوگ و کارت ویزیت و هرچه برای تبلیغات و جذب مشتری نیاز می باشد تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که تهیه کاتالوگ شرکت شما باید نمایانگر نوع تجارت و خدمات شما باشد ، همچنین طراحی و نوع فونت و اطلاعات روی بنر بسیار مهم است، مخاطب یا مشتری شما باید از فاصله زیاد با مشاهده طراحی بنر و استند شما به سمت غرفه شما جذب شود.

نکته بسیار مهم پس از طی کردن مراحل ابتدایی تهیه غرفه و تجهیزات برای نمایشگاه می باشد که قطعا خرید آن هزینه هنگفتی را برای شما در بر دارد. و با کمی تفکر خود به آن می رسید که خرید تجهیزات ، در نمایشگاهی که زمان آن محدود است اصلا به صرفه نیست. شما می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و تمامی لوازم غرفه سازی و تجهیزات مورد نیاز خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و سپس آن ها را درب محل نمایشگاه تحویل بگیرید.

شما باید حتما چک لیستی تهیه کنید تا اطلاعات تماس و نوع کسب و کار مشتریان خود را که به زحمت آن ها را جذب نموده اید ثبت کنید و پس از اتمام نمایشگاه از آن استفاده کنید و آن ها را به شرکت خود دعوت کنید و ادامه همکاری را داشته باشید.

کلاب رنتر سایت معتبر اجاره کالا می باشد. جهت مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و اگر سوالی برای شما مطرح است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ملزومات نمایشگاهی برای اجاره

ملزومات نمایشگاهی برای اجاره
ملزومات نمایشگاهی که اصلی ترین بخش غرفه سازی را در بر می گیرد باعث هر چه بهتر دیده شدن غرفه شما در میان رقبایتان در یک نمایشگاه می شود شما باید ...

اجاره تجهیزات نمایشگاه اینوتکس

اجاره تجهیزات نمایشگاه اینوتکس
نمایشگاه نو آوری و فناوری ( اینوتکس) چند سالی است که در تهران برگزار می‌شود