اجاره کامپیوتر و لپ تاپ

اجاره کامپیوتر و لپ تاپ برای نمایشگاه 

اجاره کامپیوتر و لپ تاپ از بخش اجاره وسایل دیجیتال سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

لپ تاپ ها یک مزیت بسیار بزرگ نسبت به کامپیوترهای رومیزی دارند و آن قابلیت حمل کردن آن ها می باشد. این قابلیت باعث شده است که شما در هر مکان و زمان به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و بتوانید از آن ها استفاده کنید.

وزن یک لپ تاپ معمولی بین 2 تا 3.5 کیلوگرم می باشد ، البته لپ تاپ های سبک تر هم در بازار پیدا می شود که این ویژیگی جزء قابلیت های آن است ، همانطور یک لپ تاپ معمولی صفحه نمایشی با اندازه 8 تا 10 اینچ دارد که بسیار مناسب می باشد.

تعمیرات و همانطور ارتقا در لپ تاپ ها بسیار سخت است زیرا تجهیزات آن خیلی فشرده می باشد و بی شک هزینه تعمیر آن خیلی گرانتر از سیستم ثابت خانگی می باشد. همچنین به دلیل سبک و همراه بودن این دستگاه باید در مقابل ضربه و سرقت آن احتیاط کنید.

ما در اینجا می خواهیم لپ تاپ مدل asus zenbook flip 14 را بررسی کنیم. این لپ تاپ ها که صفحه لمسی دارند توانسته اند به دلیل کارایی های مختلف بازار خوبی را برای خود پیدا کنند و بسیار در بین مردم محبوب باشند. این نوع لپ تاپ که یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس می باشد قابلیت های متفاوتی را نسبت به رقبای خود دارا می باشد.

پردازشگر مرکزی این دستگاه که cori7 می باشد نقش اساسی در بهبود آن دارد و بسیار قدرتمند است ، به طوری که می تواند بدون افت سرعت همزمان چند کار مختلف را به راحتی انجام دهد. پردازشگر گرافیکی این دستگاه که nvidia mx150  است که توانسته است عملکرد تصویری دستگاه را بسیار بالا ببرد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر کالای خود را بررسی کنید و پس از آن سفارش را به صورت آنلاین ثبت کنید، جهت پرسش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ipad در تهران

اجاره ipad در تهران
با پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش فعالیت در فضاهای مجازی دستگاه های جدیدی وارد بازار شده اند که سبب افزایش میزان فعالیت ...

اجاره موبایل-اجاره لوازم دیجیتال

اجاره موبایل-اجاره لوازم دیجیتال
معمولا افراد قبل از خرید یک محصول به بررسی دقیق آن می پردازند.اگر این محصول یک محصول تکنولوژیکی باشد با توجه به جزئیات و قابلیت هایی که ...