اجاره کنسول بازی در اهواز

اجاره کنسول ps4 در همه نقاط جنوب کشور

برای اجاره کنسول بازی در اهواز به بخش بازی و سرگرمی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

کنسول های بازی از جمله بازی های ویدیویی می باشند که طرفداران بسیاری در بین گیمرها دارند از جمله عوامل جذابیت کنسول های بازی حجم وسیعی از بازی هایی می باشد که کنسول های بازی می توانند اجرا کنند ، این کنسول ها به گیمرها تجربه بازی های جدید و فوق العاده ای را می دهد که بسیار به دنیای واقعی نزدیک است ما در اینجا قصد داریم بازی های جدیدی را که برای این دستگاه ها طراحی شده اند را نام ببریم.

بازی Payday2 : یک بازی تیراندازی با قابلیت همکاری چند نفره است که پیش از این برای کنسول های بازی نسل هفتم و هشتم طراحی شده بودند با توجه به محبوبیت این بازی سری جدید آن برای کنسول های جدید طراحی شده است این بازی روایتگر گروهی است که به انجام سرقت های گروهی از مکان های مختلف می پردازند و درگیری با پلیس و موفقیت در سرقت از جمله اهداف این بازی می باشد.

بازی Bravo Team : یک بازی تیراندازی می باشد که برای هدست واقعیت مجازی طراحی شده است روایت این بازی اینگونه است که شما و هم تیمی هایتان در خاک دشمن محاصره شده اید و اینکه چگونه از این مخمصه رهایی پیدا کنید به خودتان بستگی دارد.

بازی Golem : روایتگر کودکی می باشد که به شدت مجروح شده است و باید برای همیشه روی تخت بخوابد او یک رویای ماجراجویی را در ذهنش تصور می کند اما در این بین قدرتی به وجود می آید که به وسیله آن شما که در نقش آن کودک می باشید می توانید موجودات سنگی به نام Golem ها که موجودات عجیبی هستند را خلق کنید و با آن ها به ماجراجویی بپردازید.

کنسول های بازی امکان بازی های گسترده را به شما می دهند به گونه ای که شما به وسیله این دستگاه ها می توانید بازی هایی را تجربه کنید که به واقعیت نزدیک می باشند.

Rayman Legends : بازی می باشد که در آن ریمن شخصیت به ظاهر احمق داستان با دو دوست خود در جنگلی طلسم شده قرار دارند ، آن ها برای نجات خود به کلبه ای پناه می برند و در آنجا با نقاشی های پر رمز و رازی روبه رو می شوند و کنجکاوی آن ها باعث می شود که یکی از نقاشی ها آن ها را به داخل خود بکشد.

ریمن و دوستانش که در تونل زمان گیر کرده اند باید اسرار این تابلوی نقاشی را کشف کنند تا به خانه باز گردند شما در این بازی با ریمن همراه می شوید که رمز نهفته در نقاشی را در هر مرحله پیدا می کند.

Battlefield 1 : بازی می باشد که شامل شش بخش یا داستان است که در جنگ جهانی اول اتفاق می افتد این بازی شامل خلبان ها و سربازان مختلفی می باشد ، هر یک از این بازی ها در مکان های مختلفی روایت می شوند ، نبردهای گسترده تیمی و درگیری های وسیع گروهی همچنان حرف اول و آخر را در این بازی ها می زند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، برای اجاره کنسول در اهواز می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه کنسول بازی در کرج

کرایه کنسول بازی در کرج
کنسول های بازی یکی از سرگرمی هایی هستند که از گذشته تا کنون نسل های مختلفی با آن خاطر دارند نسل اولیه کنسول ها بسیار ارزان و ساده بودند اما هرچه ...

کرایه لوازم سفر

کرایه لوازم سفر
سفر یکی از راه هایی است که شما می توانید به وسیله آن علاوه بر کسب تجربه به یک سرگرمی مناسب روی بیاورید اما هزینه های جانبی سغر مانند خرید چمدان ...