اجاره تلویزیون همراه با پایه

کرایه انواع تلویزیون همراه با پایه

برای اجاره تلویزیون همراه با پایه به بخش اجاره تلویزیون lcd و led در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

تلویزیون ها یکی از وسایل بسیار مهم خانگی می باشد که رقابت در تولید و فروش آن بسیار زیاد می باشد، از مهم ترین شرکت هایی که تلویزیون های با کیفیت تولید می کنند می توان به سامسونگ و ال جی  اشاره کرد. که رقابت تنگاتنگی در این عرصه با هم دارند.

نمایشگرهای جدید یا صفحه تخت به 3 مدل  plasma، lcd ،led تقسیم می شوند. و در نسل های قبل از این نمایشگرها که به صورت صفحه تخت نبودند از لامپ های اشعه کاتدی استفاده می شد و کیفیت تصویر آن به مراتب پایین تر از نسل های جدید بود.

بی شک از بدو ورود اولین نسل از تلویزیون های صفحه تخت که پلاسما نام داشت تحول زیادی در نمایشگرها به وجود آمد و پس از آن مردم استقبال خوبی برای اینگونه تلویزیون ها کردن که به آن ها سینمای خانگی هم گفته می شود.

شرکت سامسونگ از جمله شرکت های بزرگ در ساخت صفحه نمایشگرها می باشد یکی از محصولات این شرکت از صفحه نمایش 34 فوتی بهره می برد. این صفحه نمایش از فناوری LED استفاده می کند ، در حال حاضر تکنولوژی Micro LED این کمپانی در مقیاس 146 اینچی طراحی شده است که این شرکت آن را The Wall نامید.

 طراحی ماژولار این نمایشگر باعث شده است تا به راحتی بتوانید آن را در ابعاد فوق العاده بزرگ گسترش دهید. فناوری میکرو ال ای دی دارای کنتراست بالایی می باشد این تلویزیون اولین تلویزیون مدولار در جهان است که می تواند به هر سایزی تبدیل شود و حجم رنگی خارق العاده ای را ارائه می دهد. طراحی این تلویزیون بر مبنای ماژول می باشد به گونه ای که به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا سایز و شکل تلویزیون را منطبق با نیاز های خود تغییر دهند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد. شما به منظور اجاره تلویزیون همراه پایه می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون هوشمند

اجاره تلویزیون هوشمند
در عصر امروزه تلویزیون های هوشمند رشد خوبی داشته است به طوریکه در هر خانه یا اداره ای این دستگاه وجود دارد. تلویزیون را می توان یک وسیله ...

اجاره تلویزیون شهری کرج

اجاره تلویزیون شهری کرج
حتما شما بارها یک تلویزیون شهری را از نزدیک دیده اید و با کاربردهای آن آشنایی دارید. حال اگر ما بخواهیم تعریف ...