تفاوت اجاره به شرط تملیک و فروش قسطی

خرید اقساطی یا اجاره بلند مدت 

برای مشاهده کالاهای مناسب برای خرید اقساطی به بخش خرید اقساطی مراجعه نمایید. 


با گسترش تعاملات مردم با یکدیگر در جامعه امروزه شاهد انواع داد وستدها و خرید و فروش ها هستیم از عوامل بوجود آوردن این نوع قراردادها یکی پیچیده تر شدن زندگی جوامع امروز می باشد و دلیل دیگر گسترش تکنولوژی و فناوری است که در اینجا ما شاهد ورود انواع برندهای مختلف در بازار می باشیم.

اجاره به شرط تملیک قراردادی است که بین اجاره دهنده و اجاره کننده بسته می شود و در آخر قرار داد فرد می تواند ، کلا یا جنس مورد نظر را خریداری نماید.

قسط در کل عبارت است از اینکه فرد بعد از خریداری کالا می تواند بهای آن را به صورت قسطی در طی چندین مدت بدهد که این مدت براساس قرادادی است که بین خریدار و فروشنده بسته می شود.

از تفاوت های عمده اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی این است که در فروش اقساطی فرد از همان ابتدا صاحب کالای مورد نظر می باشد در صورتی که در اجاره به شرط تملیک فرد ابتدا طی قرار دادی کالای مورد نظر را اجاره می کند و حق هیچ گونه تصرفی در کالای مورد نظر را ندارد.

 از مزایای اجاره به شرط تملیک این است که فرد قبل از خریداری کالا می تواند از آن استفاده کند و این از محاسن بارز این نوع قرار داد می باشد ، زیرا می تواند فرد در طی اجاره از معایب کالای مورد نظر آگاهی یابد در طی قرار داد اجاره به شرط تملیک مالک کالای خود را به تصرف اجاره کننده در میاورد در فروش اقساطی فرد این حق را ندارد که قبل از خریداری از کالای مورد نظر استفاده کند.

سایت کلاب رنتر پیشگام در خدمات  اجاره کالا می باشد شما می توانید شما می توانید کلیه سفارشات خود را در سایت کلاب رنتر انجام دهید و در صورت بروز هرگونه سوالی با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی موبایل

خرید اقساطی گوشی موبایل
ما با پیشرفت تکنولوژی شاهد آن هستیم که فن آوری های مختلف وارد زندگی ما شده اند هر کدام از این فن آوری ها به گونه ای باعث آسایش ما ...

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور
ویدئو پروژکتور دستگاهی می باشد که اطلاعات را از دستگاه های دیگر نظیر کامپیوتر و تلویزیون دریافت می کند و با بزرگنمایی روی یک صفحه یا ...