فروش اقساطی لپ تاپ در اصفهان

فروش اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر

فروش اقساطی لپ تاپ در اصفهان از بخش اجاره به شرط تملیک لپ تاپ در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که شما می دانید لپ تاپ ها دارای کاربردهای مختلفی می باشند که از آن جمله می توان به نقش لپ تاپ ها برای بازی های کامپیوتری اشاره کرد ، در واقع بازی با لپ تاپ یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که بشر آن را کشف کرده است ، حتما برایتان پیش آمده است هنگامی که برای خرید لپ تاپ رفته اید این سوال را بپرسید که چه لپ تاپ هایی برای بازی بهتر است.

 برای بازی در لپ تاپ ها دو سخت افزار مهم است که یکی پردازنده گرافیکی و بعدی پردازشگر گرافیکی می باشد  ،که بسیار در سرعت بازی تاثیر دارد. جدیدا اکثر لپ تاپ های مخصوص بازی حافظه گرافیکی GDDR5  به میزان 4 گیگابایت دارند که این مقدار با حافظه رم جمع می شود.

مساله دیگر استفاده از دو پردازنده گرافیکی در یک لپ تاپ می باشد که به SLI و Cross Fire معروفند ، عملکرد آن ها به این شکل است که هریک از کارت های گرافیک بطور جداگانه روی بخش های مختلف تصویر سازی کار می کنند و خروجی یکسانی می دهند.

هر چقدر رم یک لپ تاپ بیشتر باشد بهتر است ، اما لپ تاپ های بازی باید حداقل رم یعنی 8 گیگا بایت را داشته باشند ، تمام بازی ها و کارهای گرافیکی برای اینکه یک تصویر با رنگ و کنتراست مختلف بسازند باید در آن اطلاعات سریع تر به پردازنده منتقل شود که این حالت با وجود رم قوی میسر است.

پردازنده تمام لپ تاپ های بازی ها Cori5 نیست و همگی Cori7 و مدل های رده بالایی هستند که پسوند MQ دارند همه آن ها دارای 4 هسته واقعی و 4 هسته مجازی است طبق بررسی ها پردازنده نقش کمتری نسبت به گرافیک در بازی ها ایفا می کند.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید لپ تاپ می باشد در صورت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پرینتر و کپی

خرید اقساطی پرینتر و کپی
تولیدکنندگان پرینترهای مختلف با افزایش کیفیت محصولات خود سعی در این دارند که رضایت کاربران خود را بدست آورند از جمله نکات مهم در ...

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته

فروش اقساطی انواع گوشی با سفته
سفته سندی است که براساس آن شخص متعهد می شوند که در مدت زمان معینی بهای پولی را که گرفته پس دهد سفته بخاطر خطر نقل و انتقال ...