اجاره LED ال جی

اجاره انواع نمایشگرهای LED ال جی

جهت اجاره led ال جی به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

تلویزیون های LED نامی آشنا است که شرکت های سامسونگ ، سونی ، توشیبا ، ال جی و فیلیپس بر روی تلویزیون های خود گذاشته اند ، در واقع این نسل از تلویزیون ها همان LCD می باشند، با این تفاوت که نور پشت زمینه آن به جای لامپ فلورسنت از لامپ LED به کار گرفته شده است.

قطعا با عوض کردن تکنولوژی نور پشت زمینه تاثیر بسزایی در کیفیت تصویر و مصرف برق در این نوع تلویزیون پدیدار شده است ، ولی با رشد تکنولوژی در نمایشگرها ، جدیدترین فناوری که به نام OLED است وارد بازار شد.

OLED یک نمایشگر با تکنولوژی فوق العاده است که نازک تر و سبک تر و مناسب تر بوده است و عملکرد بهتری نسبت به بقیه تلویزیون ها دارد ، شاید بتوان گفت که مهمترین دلیل کیفیت بالای رزولوشن به خاطر این است که هر پیکسل به صورت جداگانه هدایت می شود ، که می تواند عمق مشکی تصویر را زیاد کند و برای ما مشکی مطلق را به وجود آورد.

در فناوری OLED به دلیل اینکه نیازی به نور پس زمینه نیست ضخامت پنل بسیار کاهش یافته است. تکنولوژی استفاده شده در این مدل تلویزیون به این صورت است که به جای سه رنگ قرمز و آبی و سبز ، از ساب پیکسل های یکپارچه سفید رنگ استفاده می شود و هر ساب پیکسل ، فیلتر رنگی قرمز ، آبی و سبز خود را به صورت مستقل دارد،

به این نکته باید توجه کرد که شرکت ال جی علاوه بر سه لایه ، یک لایه چهارم به ساب پیکسل ها اضافه کرده است که رنگ سفید خالص را تولید می کند، این امر باعث بهبود رنگ و انرژی نمایشگر شده است.

کلاب رنتر سایت اجاره کالا می باشد. جهت پرسش از کارشناسان با ما تماس حاصل فرمایید ، همچنین اگر قصد مشاهده و یا اجاره کالا را دارید میتوانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و سفارش خود را به صوذت آنلاین ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری led

اجاره تلویزیون شهری led
تلویزیون آتش آمازون بک ابزار media player است به این معنی که می تواند محتواهای اینترنتی مانند عکس، فیلم، و بازی را از اینترنت دریافت و بر روی ...

کرایه تلویزیون نمایشگاهی کرج

کرایه تلویزیون نمایشگاهی کرج
نمایشگاه ها مکانی هستند که شرکت های مختلف جدیدترین کالاها و خدمات خود را در آن ارائه می دهند. به همین دلیل بازدیدکنندگان بسیاری را به خود...